træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
3 synes godt om
6. august 2014

Annie88

Kunne godt bruge nogle meninger, omkring det med at træne når man prøver at blive gravid.  Jeg går i fitness center hvor jeg laver lidt forskelligt kredsløb og styrketræning men ved ikke om det en god ting. Eller om det kan stresse min krop eller gøre kroppen så træt at denikke gider at fokusere på baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

CharlotteA

Træning er ikke skadeligt for din krop og det vil ikke hæmme i at du bliver gravid. Det værre hos dem, som er elite udøvere. Jeg er 30 uger idag, før min graviditet, spinnede jeg, løb og styrkede trænede jeg 6 dage i ugen af godt 2 timer af gangen . Så det har ingen betydning 

Anmeld

6. august 2014

esioul

Annie88 skriver:

Kunne godt bruge nogle meninger, omkring det med at træne når man prøver at blive gravid.  Jeg går i fitness center hvor jeg laver lidt forskelligt kredsløb og styrketræning men ved ikke om det en god ting. Eller om det kan stresse min krop eller gøre kroppen så træt at denikke gider at fokusere på baby

træn endelig

Anmeld

7. august 2014

TR

CharlotteA skriver:

Træning er ikke skadeligt for din krop og det vil ikke hæmme i at du bliver gravid. Det værre hos dem, som er elite udøvere. Jeg er 30 uger idag, før min graviditet, spinnede jeg, løb og styrkede trænede jeg 6 dage i ugen af godt 2 timer af gangen . Så det har ingen betydning 

Sidst jeg var til scanning, snakkede vi om at træne fordi jeg har lidt problemer med min lænd.
Jeg fik klar besked på, at det IKKE skulle være i et fitness center jeg trænede den, jeg skulle lave nogen øvelser derhjemme.

Så tænker der må være delte meninger om at træne i et fitness center og så gå lange ture der "hjemme" ..

Anmeld

7. august 2014

Moar2011

Tror man ska tænkte på om man r kommet i behandling for graviditet eller blevet gravid naturligt !

Det er super sundt og træne og især når ens krop r vand til det.

Anmeld

7. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Så længe at træningen ikke er en stress faktor i hverdagen er det bedste at forsætte med at holde kroppen igang på.

Anmeld

7. august 2014

Monski

Annie88 skriver:

Tror der er mange forskellige meninger om det, min søster og jeg havde jordemoder samme sted (dog ikke den samme) og vi havde termin med 3 mdr mellemrum så vi var dr jo cirka samme tid.
Min søster fik at vide at hun bare kunne træne som hun plejede men jeg fik at vide at man kun måtte træne med egen vægt, altså man må ikke bruge håndvægte eller maskiner osv.
Kender også en der løb rigtig meget under som graviditet og hun fik at vide at man kunne føde inden termin, men at kroppen til gengæld ville være bedre rustet til en fødsel
Men som sagt så tror jeg at der er lige så mange meninger som der er mennesker

- indtil du er gravid tror jeg bare du skal træne løs

Anmeld

7. august 2014

May86

Mit indtryk er, at træning er sundt. Men hvis man fx ikke tidligere har trænet, vil fitness-center være for voldsomt. Til gengæld er det sundt at fortsætte, hvis man er vant til det. 

Vh. May

Anmeld

7. august 2014

Annie88

Tusind tak for svarene:-) ja mange delte meninger men jeg fortsætter mit træning og så må vi se hvad tiden bringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.