Æl-tests: Negativt, ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
3 svar
3 synes godt om
6. august 2014

Frk. Borup

Ingen af dem her er positive, vel?
Er ved at gå ud af mit gode skind! Fik en udskrabning i maj pga. abort. Måtte vente 6 uger på min mens, som forløb ok. Herefter æl på cd18 som vanligt. Fik så mens på dag 30 som vanligt, men den var meget underlig (4 første dage som det plejer, ½ døgn uden, og så frisk blod i nogle dage, der fortsatte som pletblødning - i alt 14 dage ). Nu er jeg på cd20, og har stadig ikke fanget en æl... kroppen mærker i dag som om den er på vej, men ved ikke om den allerede har været der (testede ikke under mens)... suk, gider ikke mere bøvl nu, vil bare gerne snart have en god, sund graviditet (2 aborter, pb2 nu på 16. måned)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Frk. Borup

Testet igen her kl. 23. Og har også tjekket livmoderhals, der virker blød og åben. Og har samtidig meget og klart udflåd. Så mon ikke det kunne være nu?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2014

esioul

Frk. Borup skriver:

Ingen af dem her er positive, vel?
Er ved at gå ud af mit gode skind! Fik en udskrabning i maj pga. abort. Måtte vente 6 uger på min mens, som forløb ok. Herefter æl på cd18 som vanligt. Fik så mens på dag 30 som vanligt, men den var meget underlig (4 første dage som det plejer, ½ døgn uden, og så frisk blod i nogle dage, der fortsatte som pletblødning - i alt 14 dage ). Nu er jeg på cd20, og har stadig ikke fanget en æl... kroppen mærker i dag som om den er på vej, men ved ikke om den allerede har været der (testede ikke under mens)... suk, gider ikke mere bøvl nu, vil bare gerne snart have en god, sund graviditet (2 aborter, pb2 nu på 16. måned)

tror den er der snart

Anmeld

7. august 2014

Snorkfrøkenen

Min sidste æl-test blev ikke mere positiv end den, du har taget ved 23-tiden, før den begyndte at blive negativ igen. Og jeg blev gravid. Der står jo at den skal være lige så positiv eller mere positiv end kontrolstregen, men det blev min altså ikke, og der var gevinst alligevel.

God "arbejdslyst" og held og lykke med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.