Mærkelige blå/røde mærker på ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.125 visninger
12 svar
3 synes godt om
6. august 2014

Anonym trådstarter

Hejsa
Af hensyn til min søn skriver jeg anonymt
Da jeg skulle have min søn på 3,10 år i bad i dag opdagede jeg en masse blå/røde mærker på hans ryg Det ser simpelthen så voldsomt ud og ligner nærmest han har fået bank Jeg har spurgt ham om der er sket noget, men det siger han nej til.. Først da jeg spørg om nogen har slået ham siger han en dreng fr en anden stue, men tænker det ligeså meget er fordi jeg spørg ind til det.. Han har mærker langs rygraden, på skulderbladene og over numsen..
Hva tænker i om det? Er det bare "almindelige" knubs? Er så ked af det for synes virkelig det ser voldsomt ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

vitapigen

Jeg ville helt klar tage en snak med børnehaven for det der ligner ikke alm. dagligdags knubs.... Han ligner en der er blevet slået...

Anmeld

6. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Hejsa
Da jeg skulle have min søn på 3,10 år i bad i dag opdagede jeg en masse blå/røde mærker på hans ryg Det ser simpelthen så voldsomt ud og ligner nærmest han har fået bank Jeg har spurgt ham om der er sket noget, men det siger han nej til.. Først da jeg spørg om nogen har slået ham siger han en dreng fr en anden stue, men tænker det ligeså meget er fordi jeg spørg ind til det.. Han har mærker langs rygraden, på skulderbladene og over numsen..
Hva tænker i om det? Er det bare "almindelige" knubs? Er så ked af det for synes virkelig det ser voldsomt ud

Uanset hvad, så synes jeg du skal spørge børnehaven for at få vished.

Muligvis kan det også være en slags udslæt eller eksem? Men selvfølgelig skal du vide det hvis nogen har slået ham! Og sådan ser det umiddelbart ud.

Anmeld

6. august 2014

2babygirls

Anonym skriver:

Hejsa

Enten er han faldet godt og grundig og glemt alt om det, eller har der nok været en efter ham.

Anmeld

6. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hejsa

I min datters tidligere klasse.. var en pige der gentagende gange kom hjem med netop disse mærker.. 

det var hendes sidemand der slog og gjorde hende ondt med det samme læren kiggede væk...

Anmeld

6. august 2014

K&S

Anonym skriver:

Hejsa

Anton kunne sagtens se sådan ud, uden at der er nogen, der har gjort ham ondt, men jeg ville helt sikkert lige vende den med pædagogerne i morgen

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Synes nemlig også det ligner han er blevet slået

Jeg skal hvertfald have fat i børnehaven imorgen, men hader bare at skulle snakke med dem fordi vi så mange gange har forsøgt at tage fat i dem om forskellige ting hvor de bare slår det hen
Vi har været til samtale fordi han har haft en rigtig svær periode (det var lige efter jul) og vi føler ikke rigtig at de tager os seriøst og at de fra starten har sat ham i bås som "vildbasse"..

Han er før kommet hjem og sagt han er blevet kaldt grimme ting, kommet hjem med bidemærker osv. Og jeg ved godt at sådan gør børn, men jeg bliver bare nervøs nu

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Anton kunne sagtens se sådan ud, uden at der er nogen, der har gjort ham ondt, men jeg ville helt sikkert lige vende den med pædagogerne i morgen

Håber det også er tilfældet for min søn
Har bare aldrig oplevet det før

Anmeld

6. august 2014

minbaby

Min datter er tit kommet hjem fra børnehave med lignende mærker. Pædagogerne havde observeret at det var fra en type cykel. ( mange børn så sådan ud)

Når de bremser hårdt eller kører ind i noget slår de ryggen tilbage i jernet i ryglænet. Det gør ikke ondt når de gør det. Men voldsomt ser det ud

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Min datter er tit kommet hjem fra børnehave med lignende mærker. Pædagogerne havde observeret at det var fra en type cykel. ( mange børn så sådan ud)

Når de bremser hårdt eller kører ind i noget slår de ryggen tilbage i jernet i ryglænet. Det gør ikke ondt når de gør det. Men voldsomt ser det ud

Håber det også er noget der er sket for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.