implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde sidste weekend ægløsning, det sagde min test i hvertfald.. - og derfor havde jeg så også sex, da jeg ønsker at blive gravid :-) 

men blot 3 dage efter, altså om tirsdagen, fik jeg brunt uflåd, blandet med frisk blod, i 4 dage ca, men det var for det meste gammelt blod. - er der nogen der kan svare mig på hvad det er eller hvad det betyder? Kan det være implantationsblødning? Eller er det kun en lille smule frisk blod, når det sker? skal jeg kontakte min læge? - kan det være min menstruation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg havde sidste weekend ægløsning, det sagde min test i hvertfald.. - og derfor havde jeg så også sex, da jeg ønsker at blive gravid :-) 

men blot 3 dage efter, altså om tirsdagen, fik jeg brunt uflåd, blandet med frisk blod, i 4 dage ca, men det var for det meste gammelt blod. - er der nogen der kan svare mig på hvad det er eller hvad det betyder? Kan det være implantationsblødning? Eller er det kun en lille smule frisk blod, når det sker? skal jeg kontakte min læge? - kan det være min menstruation? 

Det er for tidligt for implantationsblødning (som i øvrigt ikke er regulær blødning, men mere blodtilblandet udflåd), men hvis du har haft ægløsning tidligere, end du tror, kan det måske godt være en del af forklaringen, dog vil det typisk kunses ved et enkelt toiletbesøg og ikke over flere dage.

Anmeld

6. august 2014

Anonym trådstarter

Så det kan godt være min menstruation som kom for tidligt? 

Anmeld

7. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Implantationsblødningen kommer 4-9 dage efter ÆL,hvis den altså kommer.

Det kan også bare være pga. hormon udsving,hvis man har en lidt følsom slimhinde i livmoderen.

Her begynder jeg også at pletbløde ca. 5 dage efter ÆL,og i følge lægen,er det bare fordi min slimhinde er følsom over for ganske små hormon ændringer,og helt uden betydning.

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Okay, tak for svar. Så jeg kan sagtens være gravid nu? Selvom jeg blødte? 

Anmeld

8. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det kan du godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.