Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad gør man lige ved det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor henne på kroppen? Aha! Billeder dukkede lige op.
Sandratoft skriver: Hvad gør man lige ved det?
Nea85 skriver: Sådan så vores Ida også ud Efter bad tørrer jeg hende med hårtørreren, og de dage hvor det har været rigtig varmt, har jeg puttet babypudder på for at tørre huden i folderne
Sådan så vores Ida også ud Efter bad tørrer jeg hende med hårtørreren, og de dage hvor det har været rigtig varmt, har jeg puttet babypudder på for at tørre huden i folderne
Aisha skriver: Måske skulle du Amme hende med en savlesmæk ? Og rengør det med vand og komme en god fed Krem på. Min søn har sensitiv hud og der skal heller ikke meget til. Det skal bare holdes tørt og evt noget Krem på.
Måske skulle du Amme hende med en savlesmæk ? Og rengør det med vand og komme en god fed Krem på. Min søn har sensitiv hud og der skal heller ikke meget til. Det skal bare holdes tørt og evt noget Krem på.
Sandratoft skriver: Hvilken creme? Jo savlesmæk er en rigtig god idé, der er mælk overalt når jeg ammer
Hvilken creme? Jo savlesmæk er en rigtig god idé, der er mælk overalt når jeg ammer
Vores lille pige så også sådan ud. Sundhedsplejersken sagde at vi skulle lufttørre et par gange om dagen. Holde det rent. Så KAN man bruge føntørreren hvis den kan sættes til at køle. Altså minus varme! Da det kan give forbrændinger.
Hun ser fin ud nu. Jeg har ikke smurt med noget.
Det er så synd for de kære små
Klorhexedin crimecrime
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128