Hudløs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
20 svar
5 synes godt om
6. august 2014

Sandratoft

Hvad gør man lige ved det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor henne på kroppen? Aha! Billeder dukkede lige op. 

Anmeld

6. august 2014

Nea85

Sandratoft skriver:

Sådan så vores Ida også ud
Efter bad tørrer jeg hende med hårtørreren, og de dage hvor det har været rigtig varmt, har jeg puttet babypudder på for at tørre huden i folderne

Anmeld

6. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Måske skulle du Amme hende med en savlesmæk ? Og rengør det med vand og komme en god fed Krem på. Min søn har sensitiv hud og der skal heller ikke meget til. Det skal bare holdes tørt og evt noget Krem på.

Anmeld

6. august 2014

Sandratoft

Nea85 skriver:

Sådan så vores Ida også ud
Efter bad tørrer jeg hende med hårtørreren, og de dage hvor det har været rigtig varmt, har jeg puttet babypudder på for at tørre huden i folderne

Tak for svar babypudderet, klumpede det ikke sammen ?

Anmeld

6. august 2014

Sandratoft

Aisha skriver:

Måske skulle du Amme hende med en savlesmæk ? Og rengør det med vand og komme en god fed Krem på. Min søn har sensitiv hud og der skal heller ikke meget til. Det skal bare holdes tørt og evt noget Krem på.

Hvilken creme? Jo savlesmæk er en rigtig god idé, der er mælk overalt når jeg ammer

Anmeld

6. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sandratoft skriver:

Hvilken creme? Jo savlesmæk er en rigtig god idé, der er mælk overalt når jeg ammer

Jeg bruger kun A Derma til min søn. Det anbefaler apoteket. Det er også super godt, men du skal nok købe den fede udgave. Prøv og spørge apoteket de kan bedre informere dig.

Anmeld

6. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores lille pige så også sådan ud. Sundhedsplejersken sagde at vi skulle lufttørre et par gange om dagen. Holde det rent. Så KAN man bruge føntørreren hvis den kan sættes til at køle. Altså minus varme! Da det kan give forbrændinger. 

Hun ser fin ud nu. Jeg har ikke smurt med noget. 

Det er så synd for de kære små

Anmeld

6. august 2014

asff

Sandratoft skriver:

Klorhexedin crimecrime

Anmeld

6. august 2014

Hullabullabulla

Vil anbefale talkum/babypudder. En creme kan risikere at holde området mere fugtigt, så masser af luft til området, føn med kold luft evt, og så lidt babypudder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.