Nogen der har prøvet akupunktur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. august 2014

Emilie91

ÅRH ! på mandag kunne jeg have haft termin  

DUMME DUMME DUMME KROP !!! Jeg havde virkelig ikke troet at det ville tage så lang tid at blive gravid igen når det skete førstegang i første cyklus. ÅRH !! og i den her måned kan jeg bare mærke jeg ikke er gravid så jeg tænker allerede på hvad jeg kan gøre for at det lykkedes i næste cyklus. 

Derfor tænkte jeg på akupunktur. Er der nogen som har prøvet det? har det virket? 

Undskyld mit lille udbrud. Det er længe siden jeg har været så ked af det pga "baby" men nu hvor terminen nærmer sig, så kan jeg ikke stoppe med at græde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

aclean

Hej. Jeg får akupentur, og det er bare rigtig dejlig afslappende. Kan mærke min krop får det bedre, men desværre ik nogle graviditet her i nu:-(

Anmeld

22. august 2014

fit_fys

Hej!

jeg har det fuldstændig som dig. Fik fjernet spiral i juni sidste år, blev gravid i august, spontan abort i september. Nu har vi været igang i ca et år siden da, og INTET er sket!! 

Skal undersøges af gyn snart, og starte i behandling med akupunktur på torsdag. Jeg skal nok fortælle hvordan det går 

Anmeld

22. august 2014

Mamacita til 2 piger

Jeg går til akupunktur 1 gang om ugen, grundet kronisk migræne og har gjort det 4 mrd nu.

Fik fjernet spiral d. 2. juni fik mens d. 4/6 og sidder nu og skal til NF i næste uge!

Det er helt sindssygt så stærkt det lige gik der..

Men akupunktører er en jungle. Har prøvet en del forskellige uden held.
Men så fandt jeg kroppens terapeut i Odense gennem min svigerinde. Hun er masterakupunktør, og kan altså nogle teknikker som andre ikke kan. Rejser gladeligt til odense fra nordsjælland hver 2. uge for at få behandling. Hver 2. uge er hun i KBH.

Hun siger selv at akupunkturen er en af grundene til at jeg blev SÅ hurtigt gravid. For det hjælper gevaldigt på min hormonelle migræne!  Så jeg tror i hvertfald på at det har været med til det. Hun fortaæte mig først efter jeg var blevet gravid, at det havde en effekt på det også! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.