Testmonster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
2 synes godt om
5. august 2014

Anonym trådstarter

Øv så gik test monsteret op i mig! Er 3+1 hvis jeg er så heldig og JA ved det er tidligt jeg skammer mig også! Den var selvfølgelig negativ  Nogle der har testet positiv så tidligt?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Øv så gik test monsteret op i mig! Er 3+1 hvis jeg er så heldig og JA ved det er tidligt jeg skammer mig også! Den var selvfølgelig negativ  Nogle der har testet positiv så tidligt?? 

Det tror jeg ikke..og for din egen skyld...vent.
Ellers bliver du sørgeligt skuffet og helt enormt stresset.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Du kan tro da testen lå der tænkte jeg også "det gjorde du BARE ikke" men en anden del sagde "tænk nu hvis" man er vel en drømmer. Ih altså vi kvinder er da også dumme, og utålmodige

Anmeld

5. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du kan tro da testen lå der tænkte jeg også "det gjorde du BARE ikke" men en anden del sagde "tænk nu hvis" man er vel en drømmer. Ih altså vi kvinder er da også dumme, og utålmodige

Åhh ja mon ikke

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Det ville være en dejlig overraskelse på mandag hvis den var positiv vi rejser nemlig til Tyrkiet søndag  

Anmeld

5. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det ville være en dejlig overraskelse på mandag hvis den var positiv vi rejser nemlig til Tyrkiet søndag  

Hvor længe har I prøvet??

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Åh kun 2 måneder jeg kan slet ikke tillade mig at blive skuffet over ikke at blive gravid denne gang, men vi ønsker det jo alle så brændende. Vi ventede til der var styr på alt andet i vores liv så nu er vi endelig klar

Anmeld

5. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Har testet svagt positiv 3+2 4 gange, såååå prøv du bare i morgen igen
De 2 bio'er har aldrig skuffet mig eller gjort mig ked af det, jeg har faktisk bare været glad for at se, at der endnu engang var gang i fertiliteten og så var det op på hesten igen - hvis du bliver ked og skuffet, så vent hellere med at teste.

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har testet svagt positiv 3+2 4 gange, såååå prøv du bare i morgen igen
De 2 bio'er har aldrig skuffet mig eller gjort mig ked af det, jeg har faktisk bare været glad for at se, at der endnu engang var gang i fertiliteten og så var det op på hesten igen - hvis du bliver ked og skuffet, så vent hellere med at teste.

Okay spændende måske jeg skulle prøve imorgen med morgen urin, chancen var vist ikke lige så stor her til aften, plus jeg lige havde drukket 2 glas saft. Jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg tænkte på. Kan prøve med morgen urin imorgen, er den totalt blank SÅ venter jeg til testdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.