Veninde render til og fra venskabet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Kloster

Hej.

Hvordan har I det med at en veninde render til og fra et venskab??
Hvis en veninde er en rigtig god med ny veninde, kan venskabet så klare ret mange dybere og store problemer?
Giver I det bare en chance gang på gang også bare "bruger" venskabet til det, det kan bruges til ell lader I det løbe ud i sandet?

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Plysbjørnen

Kloster skriver:

Hej.

Hvordan har I det med at en veninde render til og fra et venskab??
Hvis en veninde er en rigtig god med ny veninde, kan venskabet så klare ret mange dybere og store problemer?
Giver I det bare en chance gang på gang også bare "bruger" venskabet til det, det kan bruges til ell lader I det løbe ud i sandet?

Kloster

Hvis det er en veninde jeg har kendt i meget lang tid har jeg svært ved at give slip... Men hvis en ny veninde gang på gang ikke har tid/svigter min tillid så vælger jeg at sige fra...

Anmeld

17. august 2009

JJ74

Det kommer lidt an på hvad du mener med at rende til og fra et venskab...Tror ikke helt jeg forstå.
Jeg respekterer at mine veninder i perioder kan have travlt med det ene eller andet og det samme gør de. Nogen gange har man også for meget rod i sit eget hoved til at kunne overskue venindernes. Det synes jeg nu ikke betyder at man er en dårlig veninde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.