Ved ikke om jeg helt høre til herinde. Men er blevet viderestillet til en masse prøver, da min forlovet og jeg bare ikke bliver gravide!

Vi har kæmpet 1 år og 5 måneder, og mine cyklusser svinger bare som en rutsjebane. Det har været så slemt fortiden med mit mens, at det kommer enden 4 eller 7 dage før tid og vare 5 til 6 dage nogle gange kun 2 dage, det sket her for nogle måneder siden. Vi havde endeligt lagt pb på hylden eftersom jeg jo har et barn fra 14/10-12 som fylder 2 nu her

Men mine klokker begyndte bare at ringe, eftersom jeg har døjet meget med underliver, siden min søn blev taget med sugekop har jeg haft nogle ve smerter dernede fra on and off

Nogle gange er smerterne så slemme at jeg får dirre også, så min læge ville tage celle skrab og blodprøve for at se mit hormontal plus manden skal ligge en klat. For 2 år siden før ham og jeg var sammen fik han lavet en sæd prøve i sjov med en kammerat, hvor han får afvide han har utrolige mange dygtigt levende sædceller og det ser så godt ud

Men ja det kan jo godt ændre sig det hele. Så nu ønsker jeg og håber det her lykkeds

Gør celle skrab ondt? og det med at få skyllet æggestokke er det et smerte helvede? min læge sagde jeg skulle igennem en masse ting

bliver sku lidt skræmt

kh

Natasha
Anmeld