bliver man lidt hormonella af gonal F?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
1 synes godt om
5. august 2014

charthys

Jeg begyndte at stikke maveskind i lørdags, og jeg syntes godt nok jeg har følelserne lidt uden på tøjet. :-) Det kan selvfølgelig også bare være varmen... Men jeg syntes det er værre end plejer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

esioul

charthys skriver:

Jeg begyndte at stikke maveskind i lørdags, og jeg syntes godt nok jeg har følelserne lidt uden på tøjet. :-) Det kan selvfølgelig også bare være varmen... Men jeg syntes det er værre end plejer..

Har aldrig mærket noget til det

Anmeld

5. august 2014

Rockertand

charthys skriver:

Tænk, at du gør det frivilligt - respekt, håber du laver mange gode æg

Anmeld

5. august 2014

charthys

Rockertand skriver:

Tænk, at du gør det frivilligt - respekt, håber du laver mange gode æg

Tak :-)

Foreløbigt syntes jeg ikke det er så slemt:-) Jeg skal scannes fredag, så må vi se. 

Anmeld

5. august 2014

esioul

charthys skriver:

Tak :-)

Foreløbigt syntes jeg ikke det er så slemt:-) Jeg skal scannes fredag, så må vi se. 

Var lige inde og læse.

Det er så stort af dig. 

Anmeld

5. august 2014

o1Mutte

charthys skriver:

Ja det synes jeg man gør Det er jo store mængder man får Jeg kan tude til diverse tegnefilm når det er  

Anmeld

5. august 2014

Lisbeth1985

Jeg bliver også ret påvirket - det er helt normalt:-)

Anmeld

5. august 2014

modesty

charthys skriver:

Jeg gjorde ikke, men det er vist meget forskelligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.