Mælkelignende væske fra begge bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. august 2014

Anonym trådstarter

Her til aften under badet opdaget jeg lidt udtørret væske på mine vorter, som jeg vaskede af - kun for at opdage at jeg kunne presse en mælkelign væske ud. Har meget meget lidt brystspændinger.

Det er næsten 1,5 år siden at jeg stoppede med at amme, og har ikke haft mælk i mine bryster siden. Jeg ved, jeg ikke er gravid igen, har haft mens som normalt(to uger siden), og har testet negativ i går, da jeg tog fejl af en æl test og graviditetstest.

Er der nogen der kender noget til dette? Bør man søge læge eller andet? Eller er det normalt? Kan ikke finde noget på nettet - der står bare, hvis der er blod i, så skal man kontakte en læge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Her til aften under badet opdaget jeg lidt udtørret væske på mine vorter, som jeg vaskede af - kun for at opdage at jeg kunne presse en mælkelign væske ud. Har meget meget lidt brystspændinger.

Det er næsten 1,5 år siden at jeg stoppede med at amme, og har ikke haft mælk i mine bryster siden. Jeg ved, jeg ikke er gravid igen, har haft mens som normalt(to uger siden), og har testet negativ i går, da jeg tog fejl af en æl test og graviditetstest.

Er der nogen der kender noget til dette? Bør man søge læge eller andet? Eller er det normalt? Kan ikke finde noget på nettet - der står bare, hvis der er blod i, så skal man kontakte en læge.

Nej du behøver ikke søge læge.
Har du en gang ammet vil der ofte i resten af en kvindes liv kunne forekomme perioder, hvor der siver lidt fra brysterne.
Det er hormonalt styret, og det er derfor at kvinder der ikke har født sagtens kan opbygge amning igen, selv efter overgangsalderen.

Selv jeg, der ellers er godt på vej ind i overgangsalderen kan stadig presse små dråber ud af brysterne

Så tag du den bare med ro..det er helt naturligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.