barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. august 2009

A.

til jer som har en barnepige..hvor finder man en? sidder og er nemlig på jagt efter en men aner ikke hvor skal jeg finde en vil helst at det er en nogen af mine bekendte kender men det ser ud til ingen kender nogen øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Mira0911

Hmm... Vil sige aviserne... Men det hjælper ikke når det skal være bekendte...
Er der ikke nogen af dine veninder som har nogen søskende ? Måske den vej...

Anmeld

17. august 2009

A.

desværre ingen kender nogen så er ejg nødt til finde en selv vi lbare fæle mig mere tryg hvis det var en nogen kan se godt for..

Anmeld

17. august 2009

eliasogmor

ring op på ungdomskolen de "uddanner" barnepiger.....

Anmeld

17. august 2009

A.

eliasogmor skriver:

ring op på ungdomskolen de "uddanner" barnepiger.....

tlf nr tak..  og så må du lige sige til hvis du kender nogen

Anmeld

17. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

agnieszka skriver:

til jer som har en barnepige..hvor finder man en? sidder og er nemlig på jagt efter en men aner ikke hvor skal jeg finde en vil helst at det er en nogen af mine bekendte kender men det ser ud til ingen kender nogen øv

sjovt det lige kommer på banen, det har jeg virkelig tænkt over i mange år..
har nemlig selv været byens barnepige, og jeg ved at jeg blev 'ansat' hos dem igennem en god anbefaling a dem der plejede at bruge mig i fx. børnehaven eller dagplejen..
men jeg er virkelig i 7-sind med hvordan jeg nogensinde får en barnepige lige nu til Astrid, men forhåbentlig fremover til mine børn.. lige nu har jeg dog mor og far, men heldigvis også min lillesøster...

Anmeld

17. august 2009

A.

Astrids-mor skriver:

sjovt det lige kommer på banen, det har jeg virkelig tænkt over i mange år..
har nemlig selv været byens barnepige, og jeg ved at jeg blev 'ansat' hos dem igennem en god anbefaling a dem der plejede at bruge mig i fx. børnehaven eller dagplejen..
men jeg er virkelig i 7-sind med hvordan jeg nogensinde får en barnepige lige nu til Astrid, men forhåbentlig fremover til mine børn.. lige nu har jeg dog mor og far, men heldigvis også min lillesøster...

ja du er heldig du har dine forældre min familie bor ikke i DK så det er ikke nemt fr mig når jeg begynder snart arb igen

Anmeld

17. august 2009

A.

28. august 2009

Sarah33

Hej..

Jeg søger selv en familie at være barnepige for.. ved godt du vil ha en bekendt, men ja, hvis det kunne være noget for dig, vil jeg med glæde passe dit barn (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.