( ' ø , ' ) Grineren, eller hva'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] >( http://www.dr.dk/P3/Tjenesten/index.htm?c=80 8([/citat] Villa for fanden...... hold da K*** hvor er de herlige .... nej nej nej... jeg er færdig af grin..... skøn måde at starte dagen på... nogen af dem er lige grove nok, men jeg kan ta' det.... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f] >( http://www.dr.dk/P3/Tjenesten/index.htm?c=80 8([/citat] Villa for fanden...... hold da K*** hvor er de herlige .... nej nej nej... jeg er færdig af grin..... skøn måde at starte dagen på... nogen af dem er lige grove nok, men jeg kan ta' det.... ;)[/citat] Nu fik jeg lige set de sidste færdige - selvom de er sjove så skær det i mig når de lader de små græde, men det gør det jo også i de rigtige unge mødre... - men det er nogle sjove klip og det er super sjovt alt det de siger....

Anmeld

5. april 2008

Pia.

okay den hvor han/hun putter baby i skabet der stod jeg af.... - nu har jeg ikke set det siden det var der for mange år siden, håber da ikke de unge mødre er blevet så dumme... jeg så det aller første program af dem og der var de da ikke så slemme....

har kun læst de dumme sætninger der har været skrevet her inde også...

Knus Pia(H)

Anmeld

7. april 2008

Villa

Hej Pia :P Ja, da de proppede ungen ind i skabet blev jeg gal. Så synes jeg ski ikke længere at det var sjovt :@ Men godt det ikke er min bæbs siger jeg bare :-o Det der med de sætninger der er citeret fra de unge mødre af har jeg også læst. Ville læse dem for kæresten efter han viste mig dette, men kunne så ikke finde dem igen :( Kan du ikke lige gi' mig et fif, om hvor det nu var de er henne af? (L) V.

Anmeld

7. april 2008

Pia.

Hej Villa... Jeg kan ikke huske hvor de lå her inde, men jeg fandt dem lige på min facebook, for der havde jeg dem også... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hvad er dit yndlingscitat fra "De unge mødre"? Det kunne f.eks. være: Christina fra Amager: "Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!" Peter fra Amager: "Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert" Christina fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager.Vi får da pomfritter" Christina fra Randers: "Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemtat tage mine p-piller!" Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: "Du skylder mig en flaskevodka" - lige da hendes barnebarn ser dagens lys.. Bentes David: "Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1mio i banken..." June: "Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu - til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu....og det er det samme for Hans Christian" June (da hun var gravid): "Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til bango mere" Michelle, da hun har fået en ny kæreste: "Jeg håber da stadig, at mig ogSimon kan finde sammen igen" Malou Stellas mor: "Du skal ta´dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest" Den svovlgule gravide Christina siger noget i retningen af: "Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid" Bentes David: "Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie" Kopiret dem bare inde fra facebook, men ved ikke om de alle sammen er her.. ? Knus Pia...

Anmeld

7. april 2008

Balderson

7. april 2008

Pia.

ELSKER (L) den serie.... kan se den igen og igen.... og det her gjorde den jo kun endnu bedre..

Anmeld

10. april 2008

Bamseboet :D

10. april 2008

Pia.

:)):)):)):)) hold da op en sang.... men det er sgu en der bliver siddende *GGG* - "en dusk som man ka husk en dusk som man ka dask, hun dusk hun har glemt at vask " *GGGG* tralaaa traaaalaa laaaa

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.