Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har de skønneste vinterjakker på deres Grønlandstur, men hvad mærke er de? Er det ikke Moncler? Kan ikke finde dem på nettet i de flotte farver som de har på, finder kun nogle meget shiny-version, så derfor tænkte jeg om der er nogen af jer der bare har spottet hvad mærke det er? Hjæææælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ESV skriver: Hold da op måtte lige Google mærket jeg er i chok over at nogen giver så mange penge for en jakke. Jeg plejer ikke at gå på kompromi med min datters overtøj men de priser er jo vanvittige
Hold da op måtte lige Google mærket jeg er i chok over at nogen giver så mange penge for en jakke. Jeg plejer ikke at gå på kompromi med min datters overtøj men de priser er jo vanvittige
Ingen kvaler - staten betaler
Troldemommi skriver: Det er jo nemt nok at købe det dyreste af det dyreste når det er os andre der betaler Monica
Det er jo nemt nok at købe det dyreste af det dyreste når det er os andre der betaler Monica
sne190810 skriver: Puha, skal du have en pude under, næste gang du sidder ned? Det må gøre ondt at have så ondt i nummi, tænker jeg ;-)
Puha, skal du have en pude under, næste gang du sidder ned? Det må gøre ondt at have så ondt i nummi, tænker jeg ;-)
AnjaM skriver: Sig gerne til hvis du finder ud af det
Sig gerne til hvis du finder ud af det
Det ER moncler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128