Som nogen ved herinde, så har jeg og min mor ikke noget særlig godt forhold til hinanden! Blev tvangsfjernet da jeg var 2 år... Men vi kan godt snakke sammen i tlf, et par gange om måneden!
Hun ringede idag og fortalte at hun havde været ude og kigge på et hus, hvor huslejen var noget billigere end det hun sidder med nu... Hende og udlejeren havde aftalt at hun skulle ringe igår og sige om hun vil have det.. Hun ringede til ham igår fra kl. 10 til 14 uden held, de første gange smækkede han røret på og til sidst slukkede han tlf... Hmm... Hvorfor gør han dog lige det... Nå men direkte til sagen..
Så snakkede vi frem og tilbage om Julie...
Min mor siger, at jeg SKAL begynde at potte træne Julie når hun er 8 mdr... WHAT... Jeg vil ikke begynde at potte træne hende... Det er alt for tidligt... Derefter siger hun, og du SKAL begynde at gøre Julie blefri inden hun er 1 år... Hvad foregår der lige i min mor's hoved... Jeg sagde det der, det har jeg aldrig nogensinde hørt..
Så begyndte hun at tale ned til mig, at nu skulle jeg huske at Julie vil få perioder hvor hun bare er mor/far syg, og bliver genert når hun ser fremmede mennesker der kommer hen og siger hej til Julie...
I den sidste del af denne tlf samtale, følte jeg virkelig hun talte til mig som om jeg var et barn og bare ikke kunne finde ud af Mor rollen...
Jeg synes jeg klare det super godt... Jeg gør ALT for Julie...
Men ærgerligt at udlejeren ignorerede hendes opkald igår.. For det var virkelig en lækkert hus til 3200,- i mdr og mener det var 100 et og andet i kvm...
Anmeld