Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej, Min skede r begyndt at klø, Så gik det lidt i sig selv igen, men igår havde jeg så sex med kæresten, hold op det sve, og når jeg tisser mærkes det ikke normalt og røre i skede åbning gør det lidt ondt ..Hva kan det være?
Hej, Min skede r begyndt at klø, Så gik det lidt i sig selv igen, men igår havde jeg så sex med kæresten, hold op det sve, og når jeg tisser mærkes det ikke normalt og røre i skede åbning gør det lidt ondt ..Hva kan det være?
Højest tænkeligt svamp.Gå ned på apoteket i morgen og køb en kur til svamp...det er som regel en stikpille og noget creme.Husk at gøre kuren færdig.Er du gravid, skal du nok lige forbi lægen en tur, så du får det rigtige.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Højest tænkeligt svamp.Gå ned på apoteket i morgen og køb en kur til svamp...det er som regel en stikpille og noget creme.Husk at gøre kuren færdig.Er du gravid, skal du nok lige forbi lægen en tur, så du får det rigtige.KærligstSussie
Man kan købe noget på apoteket, mener det hedder Canesten! mod svamp
Anonym skriver: Har os øge udflåd nemlig R ikke gravid . Kan jeg godt bare få det, r nemlig på ferie så kan ikke komme til lægen nemlig
Har os øge udflåd nemlig R ikke gravid . Kan jeg godt bare få det, r nemlig på ferie så kan ikke komme til lægen nemlig
Ja det kan du få i håndkøb på apoteket
Jeg ville nok tage et smut forbi lægen og sikre mig at det er svamp (skedekatar kam have de samme symptomer) så du får den rigtige behandling.
SussieThyssen skriver: Ja det kan du få i håndkøb på apoteket
Anonym skriver: Vil det ikke være et forsøg værd?
Vil det ikke være et forsøg værd?
Jo naturligvis, det er jo derfor jeg siger, du kan få det på apoteket
Gå på apoteket og køb Canesten. Hvis ikke det er nok, kan skrappere midler fås på recept.
mor:) skriver: Jeg ville nok tage et smut forbi lægen og sikre mig at det er svamp (skedekatar kam have de samme symptomer) så du får den rigtige behandling.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128