Ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2014

Anonym trådstarter

Ja øv så troede jeg lige Hehe. Fik bare enormt ømme bryster igår aftes helt ind under armen i ved. Er kun 2+6 idag (hvis jeg er gravid) men mam har jo hørt om en del der ret hurtigt får symptomer, jeg må bare slå koldt vand i blodet selvom det er svært  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen der har haft MEGET tidlige tegn på graviditet?

Anmeld

3. august 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Ja øv så troede jeg lige Hehe. Fik bare enormt ømme bryster igår aftes helt ind under armen i ved. Er kun 2+6 idag (hvis jeg er gravid) men mam har jo hørt om en del der ret hurtigt får symptomer, jeg må bare slå koldt vand i blodet selvom det er svært  

årh kender det alt for godt. Jeg har også mega ømme bryster. men det er ikke noget jeg ligger mærke til, indtil jeg idag cyklede over et bumb det var lige før jeg måtte cykle ind til siden for at få styr på smerten haha ... jeg er selv 3+6 idag. og jeg har kvalme og mega ondt i maven men - det er ofte et tegn på mens for mig. Sååå - jeg tror mens kommer til tiden imorgen 

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

årh kender det alt for godt. Jeg har også mega ømme bryster. men det er ikke noget jeg ligger mærke til, indtil jeg idag cyklede over et bumb det var lige før jeg måtte cykle ind til siden for at få styr på smerten haha ... jeg er selv 3+6 idag. og jeg har kvalme og mega ondt i maven men - det er ofte et tegn på mens for mig. Sååå - jeg tror mens kommer til tiden imorgen 

Okay ja jeg har ik så ondt idag kun hvis jeg trykker lidt. Plejer at få ondt i dutterne efter æl eller op til mens. Men nu er det jo seks dage siden æl og der er stadig over en uge til forventet mens. Men nu er det næsten væk så det var nok ik noget, men ja der er jo stadig håb når jeg kun er 2+6 idag

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen der vil dele erfaringer ?

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

Har også haft sådan en trykken spænding i maven siden i tirsdags (havde positiv æl test mandag), samt meget milde mens lignende følelser ind imellem kan der være noget i gære mon? Ved godt en del af symptomerne kan hænge sammen med æl, men i hele 5 dage efter? Det har jeg ik oplevet før

håber nogen vil komme med lidt inputs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.