Robinson.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sidder du foran skærmen, når dette års Robinson kører over skærmen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

465 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2009

FrKLA

Har I set optakten til dette års udgave?
Jeg synes det er gået over gevind for dem! Hvor for SKAL deltagerne løbe nøgen rundt? Jeg sidder faktisk og bliver helt harm over det, er det virkelig det der skal til for at folk vil se det?

Men hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Henriette72

Jeg skal bestemt ikk se det. Har andre ting at bruge min tid til

Jeg så de 2-3 første omgange og så var det det. Synes at det er unødvendigt at skulle se omgang 752

Anmeld

17. august 2009

Mie A

Ej... Jeg troede Robinson var død og begravet for flere år siden!!
Men, jeg skal ikke se det. Kan ikke se tv3 - men havde jeg kunne - ja, så kunne jeg nok have været en mulig skabs-seer

Anmeld

17. august 2009

otlitrom

Jeg har stemt ja.. Elsker det ikke ligefrem, men må indrømme at jeg er forfalden til hjernedødt TV! Jeg kan heller ikke se, hvorfor de skal rende nøgne, eller overhældes med isterninger, som det så ud i reklamen.
Ligemeget, hvor dumt jeg synes det er, så ser jeg det nok alligevel.

Anmeld

17. august 2009

Misjelle

Ja vi så lige reklamen igår ... jeg kan slet ikke tage ham værten seriøs og den måde han står og råber af dem på ikke at jeg personligt er typen der melder mig mig til sådan nogen reality programmer, men tror virkelig at han kunne have fået mit ...biip... sat i kog . Jeg får altid lyst til at gøre det modsatte når folk snakker grimt til mig! Så tror nu ikke vi skal se det denne gan, synes de sidste mange gange har været tamme!

Anmeld

17. august 2009

Bom

Jeg tror ikke jeg skal se det, det er blevet lidt for trivielt.. Så vil jeg hellere sidde mig i sofaen for at se fangerne på fortet.. For det var da godt nok en go "serie" eller hva man kan kalde det..

Anmeld

17. august 2009

Nanna1985

Nej synes det bliver mere og mere SYGT.. Det er kørt for LANGT ud..!!

Anmeld

17. august 2009

TbCp

Kirsteen skriver:

Har I set optakten til dette års udgave?
Jeg synes det er gået over gevind for dem! Hvor for SKAL deltagerne løbe nøgen rundt? Jeg sidder faktisk og bliver helt harm over det, er det virkelig det der skal til for at folk vil se det?

Men hvad synes I?

jeg gider ikke se det. Men til gengæld skal jeg helt sikkert se fangerne på fortet når det starter

Anmeld

17. august 2009

Mette+Mathias

Nej, jeg skal ikke se det.

Jeg synes det er b-fjernsyn, på linie med Lykkehjulet, De Unge Mødre, Fangerne på Fortet osv osv. som jeg ikke kunne drømme om at spilde min tid på!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.