Spille flere på skylander spil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Nu har kærestens datter fået skylanderspillet til ps3 og spiller det fint. Men faren og jeg ville også prøve på vores egne brugere. Problemet er så at den ikke starter figurerne forfra i vores spil men vi egentligt skal spille videre på pigens figurer og hendes penge osv. Kan det passe eller gær vi noget forkert ? Hvis vi nulstiller figuren skal hun også starte den forfra. Det da lidt træls ar flere ikke kan spille det hver for sig uden at skulle ødelægge hinandens figurer. Nogen der ved lidt om det her spil. Kan ikke finde noget på Google. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Chellie

Kæmpe skylanders-nørd, lige her  Det er rigtigt, at figurerne fortsætter med deres egne penge, niveauer osv. Det vil de også gøre, hvis I tager dem med hjem til en kammerat, og spiller med dem dér. Tanken er, at niveau, hat, penge osv følger figuren, og ikke spillet. Den bedste måde at komme om ved det, er ved at have "dine og mine figurer". Det er selvfølgelig en dyrere løsning, men de er jo ikke dumme, de dér spil-udviklere 

Anmeld

2. august 2014

SANIE89

Tak for svar. Det da egentligt for ringe at en familie ikke kan have hver sit spil. 

Anmeld

2. august 2014

Chellie

Det kan de også godt, men spillets fremgang, og figurernes niveauer, er to forskellige ting. Fx. Er jeg lidt en snydepels, så hvis jeg har fået en ny figur, kan jeg godt gå ind i et af mine gamle, gennemførte spil, og finde en masse penge, så jeg kan få opgraderet figuren i en fart. Eller, tage en af mine super hardcore figurer og bruge, hvis jeg vil hurtigt igennem en kedelig bane tidlig i spillet..  Et lille fif kan være, at købe en samling brugte figurer billigt på fx. Den blå avis. Mange sælger hele samlinger derinde for en god pris, og så kan I på den måde lave en billig "dine og mine figurer"-løsning, så alle har lidt forskellig at spille med 

Anmeld

2. august 2014

SANIE89

Vil ikke til at købe flere. Syntes det er lidt ringe man er tvunget til at skulle ahve hver sine figurer i stedet for det er gemt i selve spillet og den så henter frem til den figur når den bliver sat på portalen i stedet for det er gemt i figuren så flere ikke kan bruge den  

Men så skal heg bare ikke prøve det spil  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.