Hvor længe har man ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide og jeg har derfor taget ægløsningstests. Jeg havde forventet ægløsning fredag og har testet negativ siden tirsdag. I morges var der så endelig to streger - den ene godt nok meget utydelig - men da jeg så testede igen her i formiddag var der igen kun en streg I går aftes var den også negativ. Kan det virkelig passe at man har ægløsning i så kort tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide og jeg har derfor taget ægløsningstests. Jeg havde forventet ægløsning fredag og har testet negativ siden tirsdag. I morges var der så endelig to streger - den ene godt nok meget utydelig - men da jeg så testede igen her i formiddag var der igen kun en streg I går aftes var den også negativ. Kan det virkelig passe at man har ægløsning i så kort tid?

Ja det går ret så stærkt..men selve ægget kan befrugtes i omkring 48 timer.
Så det er bare med at mase på

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. august 2014

Chellie

Nej, selvom du har haft en svag streg, har du ikke haft ægløsning. Stregen kan sagtens svinge i "styrke" hele din cyklus, men det er kun, når den bliver lige så tydelig som, eller endnu tydeligere end kontrol-stregen, at du faktisk har haft ægløsning. 

At den var lidt tydeligere i morges, end den er nu, kan skyldes at urinen er mere koncentreret om morgenen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.