Tisser når jeg kaster op :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.337 visninger
7 svar
2 synes godt om
2. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, og døjer ekstrem meget med opkast... og sådanne omgange hvor maven bliver ved at ville af med noget selvom der ganske simpelt ikke er mere at tag af...

Jeg er 2 gangs gravid, og oplever nu(14+) at jeg tisser i bukserne når jeg kaster op.. når maven trækker sig sammen så vil blæren af med sit indhold... dette sker hver gang medmindre jeg lige har tisset......

Er der andre der har prøvet det?

Hvis gik det væk igen og gjorde i noget for at afhjælpe det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

aarhusmor

ikke mens jeg var gravid. Men når jeg er syg, så ja.
Gå ud og tis lidt oftere, som fx. hver time

Anmeld

2. august 2014

-Sigrid-

Jep, det gør jeg også når jeg er gravid. Har fundet ud af at jeg skal sidde på gulvet og aldrig på hug, det hjælper

Anmeld

2. august 2014

B&J

Tag en spand eller skål også sæt dig på wcet når det er... For ja det oplevede jeg hvergang da jeg var overvægtig men ellers gå ud og tis lidt oftere 

Anmeld

2. august 2014

Hugoline.

Laver du knibeøvelser? Ellers knib mens du kaster op, det gør jeg.

Anmeld

2. august 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er gravid, og døjer ekstrem meget med opkast... og sådanne omgange hvor maven bliver ved at ville af med noget selvom der ganske simpelt ikke er mere at tag af...

Jeg er 2 gangs gravid, og oplever nu(14+) at jeg tisser i bukserne når jeg kaster op.. når maven trækker sig sammen så vil blæren af med sit indhold... dette sker hver gang medmindre jeg lige har tisset......

Det gjorde jeg også da jeg var gravid. Jeg endte med altid at sætte mig på toilettet og kaste op i en spand. Det blev dog lidt for svært (læs så godt som umuligt) til sidst, så der smed jeg simpelthen bukserne og satte mig på knæ foran spanden i brusekabinen. - Det har været et kønt syn har det 

Anmeld

2. august 2014

modesty

Jeg tænker at du skal i gang med knibeøvelserne. Det lyder som en utrænet bækkenbund.

Anmeld

2. august 2014

Wik

Jep Jeg er med på dit hold det er så frusterende og skrækkeligt. 

Mit var i min første graviditet, så måske vil knibe øvelser hjælpe, men det er ikke sikkert det er der du har problemer. Det kan godt være opkasten og sammentrækningerne alene der gør det. 

Hold ud, mit stoppede brat efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.