Træt af ægløsningstestning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
2 synes godt om
2. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg tester hver anden dag indtil jeg har styr på min cyklus, fik fjernet min hormonspiral sidste cyklus, nu hvor der ifølge min kalender er ved at være chance for ægløsning så tester jeg hver dag og der sker ikke noget, har en snert af streg men slet ikke nok. Lige i dag er jeg bare utålmodig og ville ønske jeg bare kunne få to streger, elske med min mand og skabe det lækreste kærlighedsbarn der er set længe. Det er ikke nemt at være skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg tester hver anden dag indtil jeg har styr på min cyklus, fik fjernet min hormonspiral sidste cyklus, nu hvor der ifølge min kalender er ved at være chance for ægløsning så tester jeg hver dag og der sker ikke noget, har en snert af streg men slet ikke nok. Lige i dag er jeg bare utålmodig og ville ønske jeg bare kunne få to streger, elske med min mand og skabe det lækreste kærlighedsbarn der er set længe. Det er ikke nemt at være skruk

Jamen kære ven...det er da også frustrerende, men sådan virker naturen bare ikke.

Når man har stoppet med P-piller eller spiral, så skal man regne med, at der går mindst 3 mdr INDEN det overhovedet kan forventes at ske noget.
For nogle går der længere tid, for andre kortere.
Så hvis jeg var dig...så ville jeg lægge alle de dumme tests væk..de er spild af dine penge, især her i den første tid.
Lad nu naturen gå sin gang...når din krop er klar, så skal der nok ske noget...og nyd så jeres liv som uansvarlige mennesker uden prævention...og hvem ved...pludselig en morgen, så er den der 

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis du tester hver 2. dag, kan du lige så godt lade være, det er slet ikke effektivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.