ren umulighed at bestemme sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. august 2014

MorTil4<3

ja jeg ved det er et luksus problem hehe, men vi kan altså ikke bestemme os

min mand inviterede mig på min første ferie EVER i juli, og desværre endte jeg i indlæggelse i Egypten og en ferie der blev 50 % røv skod så derfor vil vi gerne lave det om

SÅ derfor skal vi afsted igen, mennnn hvortil ?
vi skal IKKE holde jul i år, da vores børn er hos deres far/mor, så vi har besluttet at vi vil tage afsted over julen, og (forsvinde) hehe ..
så det er fra den 20 til den 27 december vi vil være væk

Egypten er NO GO !

og vi har har egentligt snakket om noget ski måske så, så det er lidt mere julehygge

men aaaaarrrrggg hvortil??
er der nogen der har prøvet det bedste de kan give en god ide til

hvis det er til skisted skal skikort være med i prisen ..

vi har et budget på 25000 ink ALT, dvs det skal indholde, fly, mad, lommepenge osv osv

menn self så billigt, men godt som muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

FamilenStorm

MilleMus1988 skriver:

min mand inviterede mig på min første ferie EVER i juli, og desværre endte jeg i indlæggelse i Egypten og en ferie der blev 50 % røv skod så derfor vil vi gerne lave det om

vi skal IKKE holde jul i år, da vores børn er hos deres far/mor, så vi har besluttet at vi vil tage afsted over julen, og (forsvinde) hehe ..

Egypten er NO GO !

og vi har har egentligt snakket om noget ski måske så, så det er lidt mere julehygge

vi har et budget på 25000 ink ALT, dvs det skal indholde, fly, mad, lommepenge osv osv

Hvis det ikke behøver at være ski, kan jeg anbefale Prag.. Der er Sååå smukt i julen..

Anmeld

2. august 2014

tarkoflen

I kan sagtens komme til Thailand for de penge det er mega billigt at leve dernede, men det kræver at l selv vil stå for at arrangere det tror jeg

Anmeld

2. august 2014

MorTil4<3

Thailand er ikke lige min kop te :/

og jaaa da vi tog til Egypten gav vi kun 10.000 i alt, og det var inkl vores lommepenge vi brugte dernede

Anmeld

2. august 2014

Røverdatter

Hvad med sådan noget som storby ferie? Har lige været i Berlin. Det er enormt billigt at spise og bo der

Eller Amsterdam? En af de skønneste og smukkeste byer jeg har været i.. Må være ekstra smukt om vinteren.

Norge? De norske fjelde - en slags overlevelsestur hvor i lejer en hytte og har den hvideste, koldeste men utroligt smukke vintertur?

Sydfrankrig - masser af god vin, bjergudsigt og romantik!

Eller Toscana - næsten samme kaliber som sydfrankrig

Uh jeg bliver helt rejselysten!!

Anmeld

2. august 2014

Emilie91

har i prøvet  http://travelbird.dk ? 

Der er en masse gode tilbud, og hvis man heller selv vil stå for det, så kan man også få en del inspiration det er en total fed side. 

Anmeld

2. august 2014

Studerendemor

MilleMus1988 skriver:

Egypten er NO GO !

Hvad med alperne? Det ville jeg gøre. Eller leje en bjælkehytte i Norge, stå på langrendsski hele dagen og slappe af foran pejsen om aftenen :-)

Anmeld

2. august 2014

SussieThyssen

Kan kun anbefale Norge.
Der er guddommeligt.
Sverige i en hytte er nu også skønt...så kan I have det hele med i bilen, derop..bare jer to, og så nyde 8 pragtfulde dage med ski og hinanden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.