Ubehag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2014

Anonym trådstarter

Hej har de sidste 4 dage efter æl haft sådan en ubehag/spændinger/lette smerter ja jeg ved ikke hvad det er, det er hver dag siden æl konstant buldren/rumlen i maven. (Har hverken overdrevet meget luft eller problemer med maven det troede jeg jo i starten at det bare var) ved ik helt hvad jeg ville med indlægget, nok bare ud med det det er bare frustrerende da jeg jo ik er langt henne i min cyklus så tvivler på det har noget som helst med en graviditet at gøre :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej har de sidste 4 dage efter æl haft sådan en ubehag/spændinger/lette smerter ja jeg ved ikke hvad det er, det er hver dag siden æl konstant buldren/rumlen i maven. (Har hverken overdrevet meget luft eller problemer med maven det troede jeg jo i starten at det bare var) ved ik helt hvad jeg ville med indlægget, nok bare ud med det det er bare frustrerende da jeg jo ik er langt henne i min cyklus så tvivler på det har noget som helst med en graviditet at gøre :/

Slet ingen der har noget? Er det bare for at jeg er ano? Synes tit jeg studser over at folk ikke rigtig svarer på de anonyme indlæg

Anmeld

4. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Slet ingen der har noget? Er det bare for at jeg er ano? Synes tit jeg studser over at folk ikke rigtig svarer på de anonyme indlæg

Tror nærmere, at folk ikke aner, hvad de skal svare?! Der er jo ikke noget spørgsmål, og du ved jo heller ikke, hvad du ville med indlægget

Anmeld

4. august 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Har det faktisk næsten sådan hver måned efter æl. Murren i underlivet, ømme bryster og kvalme. Det varer ofte et par dage og så forsvinder det lidt igen.. Men hvad jeg kan læse mig frem til er det meget normalt, men ikke mindre frustrerende. Så jeg kender helt klart din situation. Pisse irriterende :/

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Sarah82 skriver:

Har det faktisk næsten sådan hver måned efter æl. Murren i underlivet, ømme bryster og kvalme. Det varer ofte et par dage og så forsvinder det lidt igen.. Men hvad jeg kan læse mig frem til er det meget normalt, men ikke mindre frustrerende. Så jeg kender helt klart din situation. Pisse irriterende :/

Øv ja det er jo garanteret også sådan noget men jeg døjer stadig med det og nu er det over en uge siden æl øv. Man bliver jo så skuffet hver gang. Det er da også irriterende at det hele skal føles ens!:p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.