Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare forfærdeligt at skulle gå i denne uvished Håber det bedste for jer...
Anonym skriver: Så er der lidt nyt fra mig og lillemanden .. Står bla. bag denne tråd: https://www.baby.dk/debat/245863pi1/graviditet/upda te-when-life-sucksand-we-have-to-say-goodbye.aspxJeg fik lavet en fostervandsprøve i mandags. Indgrebet var meget ubehageligt. Efter 2 dage med smerter i stikkene, var jeg smertefri og klar til så småt at lave noget igen. Blev ved samme lejlighed scannet, og der var desværre kommet utrolig meget mere væske i lillemandens krop. I går (torsdag) kom der svar fra Skejby. I mine blodprøver fandt de ingen svar og jeg havde ingen infektioner der kunne have været skyld i denne væske hos lillemanden. Fostervandsprøven påviste intet. Alt så normalt ud. Så nu er vi endnu engang tilbage hvor vi startede. Lægerne er forvirret og kan ikke rigtig regne ud hvad det er der sker og er sket. I næste uge skal vi til endnu en scanning i Skejby, for at se til lillemanden og tjekke op på væskeophobningen. Samt skal vi have en samtale om hvad der skal ske nu, hans odds og så videre. Jeg syntes det er en utrolig lang process, og er enormt frustreret over vi intet hat at forholde os til LORTELORT!!!!!! Er stadig anonym, da intet familie ved noget endnu! Dog er der sikkert mange der har en formodning om hvem jeg er! - og det er helt fint.
Så er der lidt nyt fra mig og lillemanden .. Står bla. bag denne tråd: https://www.baby.dk/debat/245863pi1/graviditet/upda te-when-life-sucksand-we-have-to-say-goodbye.aspxJeg fik lavet en fostervandsprøve i mandags. Indgrebet var meget ubehageligt. Efter 2 dage med smerter i stikkene, var jeg smertefri og klar til så småt at lave noget igen. Blev ved samme lejlighed scannet, og der var desværre kommet utrolig meget mere væske i lillemandens krop. I går (torsdag) kom der svar fra Skejby. I mine blodprøver fandt de ingen svar og jeg havde ingen infektioner der kunne have været skyld i denne væske hos lillemanden. Fostervandsprøven påviste intet. Alt så normalt ud. Så nu er vi endnu engang tilbage hvor vi startede. Lægerne er forvirret og kan ikke rigtig regne ud hvad det er der sker og er sket. I næste uge skal vi til endnu en scanning i Skejby, for at se til lillemanden og tjekke op på væskeophobningen. Samt skal vi have en samtale om hvad der skal ske nu, hans odds og så videre. Jeg syntes det er en utrolig lang process, og er enormt frustreret over vi intet hat at forholde os til LORTELORT!!!!!! Er stadig anonym, da intet familie ved noget endnu! Dog er der sikkert mange der har en formodning om hvem jeg er! - og det er helt fint.
Åh, hvor hårdt. STORT kram herfra!
Det er simpelthen så ubærligt! Tænk at et menneske kan blive pålagt så meget modgang. Jeg bliver squ så gal!
Sender kram og styrke og titusindvis af krydser!
1000 kram og knus.KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128