Hun kommer hjem :-D :-D :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
8 synes godt om
1. august 2014

Mutti2

Min dejlige lille pige kommer hjem fra ferie i dag.

Jeg har været nødsaget til at sende min 6 årige skatling til Thy, på ferie grundet nyt job og en lukket SFO.... Jeg har ikke set hende siden forrige søndag, og nu sidder hun skisme i bilen med snuden imod Randers

Vi har aldrig været så meget fra hinanden, og det har været de 2 længste uger af mit liv :'-(

Ihhh jeg glæder mig SÅ meget til at få hende hjem. Jeg lave ikke andet end at sidde og vræle lige nu. Jeg kan slet ikke vente <3 <3 <3

Hun har haft en skøn tur, pg har oplevet SÅ meget Meeeeen hun ringede også kl. 7 og var super spændt på at komme hjem, så de er kørt deroppe fra 3 timer før planlagt :-D

Skal så på aften arb. I aften og 5 dage frem, hvor hun skal op til en kær veninde at være.... Men jeg får hende alligevel at se hver dag :-D

Kan slet ikke vente :-) <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Putte-mor skriver:

Jeg har været nødsaget til at sende min 6 årige skatling til Thy, på ferie grundet nyt job og en lukket SFO.... Jeg har ikke set hende siden forrige søndag, og nu sidder hun skisme i bilen med snuden imod Randers

Vi har aldrig været så meget fra hinanden, og det har været de 2 længste uger af mit liv :'-(

Ihhh jeg glæder mig SÅ meget til at få hende hjem. Jeg lave ikke andet end at sidde og vræle lige nu. Jeg kan slet ikke vente <3 <3 <3

Hun har haft en skøn tur, pg har oplevet SÅ meget Meeeeen hun ringede også kl. 7 og var super spændt på at komme hjem, så de er kørt deroppe fra 3 timer før planlagt :-D

Skal så på aften arb. I aften og 5 dage frem, hvor hun skal op til en kær veninde at være.... Men jeg får hende alligevel at se hver dag :-D

Årh nu tuder jeg da også lige lidt
Hvor dejligt hun kommer et par timer før planlagt

/ Taco78 

Anmeld

1. august 2014

Chevro

Putte-mor skriver:

Fedt! ;-) der er ikke noget bedre!!! <3 ja man bliver helt rørt af al den glæde (; fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.