Er der to eller en streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. august 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen

jeg eg har Idag taget en test , jeg synes selv jeg lige kan ane en streg mere men det kan også bare være mig som. Bilder mig det ind, 

ser i en eller to streger ?

Er 3+5 Idag hvis jeg er gravid  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

mortilfreja

Jeg kan godt fornemme en streg  

Anmeld

1. august 2014

Trekløver(:

Jeg kan kun se en streg desværre

Anmeld

1. august 2014

Chevro

Anonym skriver:

Godmorgen

jeg eg har Idag taget en test , jeg synes selv jeg lige kan ane en streg mere men det kan også bare være mig som. Bilder mig det ind, 

Jeg kan desværre kun se en streg :/

Anmeld

1. august 2014

EAF

Anonym skriver:

Godmorgen

På det der underlige øverste billede kan jeg slet intet se - eller rettere gennemskue. Og det andet viser kun een streg i mine øjne. Men  For at det lykkedes dig. 

Anmeld

1. august 2014

Anonym trådstarter

Ok 

lige med det samme når jeg kigger er det lidt svært og se men hvis jeg drejer den lidt kan jeg godt, plus jeg har symptomer som 

ømme bryster samt vorter, murren/niven i underlivet, kvalme , træt, sulten hele tiden , også har jeg en del ømhed i lænden , også har jeg ligesom sådan noget æggehvide lignede udflåd ligesom når man har ægløsning hvilket jeg jo ikke har da jeg forventer mens omkring den 3-4 

Anmeld

1. august 2014

Rsa

jeg kan desværre også kun se en streg.. måske nogle knap så skarpe billeder ? Ellers så test igen om et par dage, der er det måske nemmere st se stregerne

Anmeld

1. august 2014

Rsa

Anonym skriver:

Ok 

lige med det samme når jeg kigger er det lidt svært og se men hvis jeg drejer den lidt kan jeg godt, plus jeg har symptomer som 

ømme bryster samt vorter, murren/niven i underlivet, kvalme , træt, sulten hele tiden , også har jeg en del ømhed i lænden , også har jeg ligesom sådan noget æggehvide lignede udflåd ligesom når man har ægløsning hvilket jeg jo ikke har da jeg forventer mens omkring den 3-4 

så er det jo også alt for tidligt at teste!

Kan godt forstå din utålmodighed og håbet Mem væbn dig med tålmodighed og test først, når du er gået over tid. dit HCG tal er slet ikke stort nok til at kunne aflæse nu, hbis du altså er gravid

Anmeld

1. august 2014

Anonym trådstarter

Sidst testede jeg med en clear blue da jeg var 4+0 , så tænkt at jeg godt kunne teste før , men må vente og se om min mens kommer enden søndag eller mandag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.