Synes virkelig snart at jeg mangler den.... hver gang at noget ser lyst ud så skal der komme noget i vejen... sådan har de sidste 3 år set ud...
Først bli'r jeg gravid (lykke), så ryger min far på sygehuset med hjertet, så tror de at der er noget galt med bassen lunger så der skal ekstra scanninger, så mister min ven livet til kræft, så føder jeg (lykke) så bli'r min mor overfaldet, jeg får en depression, min eks og jeg går fra hinanden, jeg finder ny lejlighed til bassen og jeg, jeg begynder på uddannelse (lykke), får endnu en depression, de vokser i mine penge så jeg får ca 4000 stedet for 10000, min "onkel" begår selvmord, min mors sag (med tabt arbejdsfortjeneste) går helt i stykker så hun ender med 3 måneder uden indkomst, jeg kommer ind på ny uddannelse her til august (lykke) MEN nu har bassen endnu ikke fået børnehaveplads, så nu ender det måske med at jeg ikke kan starte op fordi der ikke er nogen til at tage ham.... for helvedesild hvor er jeg træt af det... kan bare mærke hvor stressen vender tilbage, hjertet pumper og hovedpinen kommer... kan ikke sove om natten.... er træt af det....
Trængte bare lige til et udbrud...
Anmeld