Hvordan laver man sådan en her? (Perler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
11 svar
7 synes godt om
31. juli 2014

aarhusmor

Hej,

Min søn vil rigtigt gerne have at vi laver Diamond Steve i perler. Men jeg har ingen idé om hvordan man kan lave ham sådan her:

Nogen der har en idé?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Frk_Louise

aarhusmor skriver:

Hej,

Min søn vil rigtigt gerne have at vi laver Diamond Steve i perler. Men jeg har ingen idé om hvordan man kan lave ham sådan her:

Nogen der har en idé?

Jeg tror bare, at jeg havde prøvet mig lidt frem med at tælle perlerne på billedet og se om jeg ikk ku lave det næsten magen til  Måske lige have en sekund-lim ved hånden, når den skal samles..

Anmeld

31. juli 2014

LinLin

Hej,

Nogen der har en idé?

Der er et mønster her:

http://www.instructables.com/id/Perler-Bead-Steve/

- så bare lav det i de farver i vil husk hul til sværd! Og i krop og arme,hvis armene skal kunne bevæge sig... Man må kunne sætte en blomsterpind eller lignende igennem...

Hjelmen er jo så to perler bredere end hovedet...

Anmeld

31. juli 2014

aarhusmor

LinLin skriver:

Der er et mønster her:

http://www.instructables.com/id/Perler-Bead-Steve/

- så bare lav det i de farver i vil husk hul til sværd! Og i krop og arme,hvis armene skal kunne bevæge sig... Man må kunne sætte en blomsterpind eller lignende igennem...

Hjelmen er jo så to perler bredere end hovedet...

Du er en skat. Tak for hjælpen

Anmeld

31. juli 2014

aarhusmor

Frk_Louise skriver:

Jeg tror bare, at jeg havde prøvet mig lidt frem med at tælle perlerne på billedet og se om jeg ikk ku lave det næsten magen til  Måske lige have en sekund-lim ved hånden, når den skal samles..

Tak for svar Det var også sådan jeg troede det var, men kunne se de var smeltet lidt.

Anmeld

31. juli 2014

Frk_Louise

aarhusmor skriver:

Tak for svar Det var også sådan jeg troede det var, men kunne se de var smeltet lidt.

Altså de skal jo stryges til sidst, det er vel derfor de ser lidt smeltede ud 

Anmeld

31. juli 2014

aarhusmor

Frk_Louise skriver:

Altså de skal jo stryges til sidst, det er vel derfor de ser lidt smeltede ud 

Kan man godt stryge selvom der er lim på? Har aldrig prøvet og forestiller mig at limen smelter osv.

Anmeld

31. juli 2014

Clisolka

aarhusmor skriver:

Kan man godt stryge selvom der er lim på? Har aldrig prøvet og forestiller mig at limen smelter osv.

Du stryger dem først, og derefter kommer lim på :-) 

Anmeld

31. juli 2014

Clisolka

aarhusmor skriver:

Hej,

Nogen der har en idé?

Den ser faktisk ikke så svær ud 

Mange gange ser det større ud på skærmen end det bliver, når man er færdig 

Den model Linlin linker til, er ikke helt den samme, men samme princip 

Jeg ville starte med at tælle perlerne på f.eks. hjelmen - lav en side af gangen og stryge. Derefter lime det sammen 

Anmeld

31. juli 2014

aarhusmor

Tak for svar God idé med at lime det bagefter, det vil jeg gøre når vi laver det. I dag fik vi lavet sværd til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.