Hvor skal hun gå til ballet henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
5 svar
2 synes godt om
31. juli 2014

Mille83

Hej Allesammen

Min datter på 4 år har siden hun var 1 1/2 år sagt hun vil gå til ballet. Det er sådan at man først må starte til ballet når man er 4 år.

Nu er hun 4 år, og jeg kan ikke finde ud af hvor hun skal starte. Vi bor i Hasselager ved Århus, men gad godt hvis der var ballet i udkanten og ikke midtby århus.

Nogen der kender nogle steder, eller vil anbefale nogle steder til ballet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Pikku Myy

Mille83 skriver:

Hej Allesammen

Min datter på 4 år har siden hun var 1 1/2 år sagt hun vil gå til ballet. Det er sådan at man først må starte til ballet når man er 4 år.

Nu er hun 4 år, og jeg kan ikke finde ud af hvor hun skal starte. Vi bor i Hasselager ved Århus, men gad godt hvis der var ballet i udkanten og ikke midtby århus.

Der var en i min søns børnehave, der gik til ballet ved Filuren. Det var de rigtig glade for. Men det er godt nok inde i byen. Måske du kan have det i baghovedet, hvis I ikke finder noget andet

Anmeld

31. juli 2014

lenemor77

Mille83 skriver:

Hej Allesammen

Har faktisk selv undersøgt det - og eftersom vi bor i samme område, så måtte det også gerne være i sydbyen. Vi fandt intet.. Kun i midtbyen - og på fuldstændig håbløse tidspunkter. Så vi droppede det og valgte springgymnastik i stedet. Held og lykke med jagten.

Anmeld

1. august 2014

Mille83

Tak alle - ja jeg kommer nok ikke undenom det er ballet hun vil gå til. Øv at det skal være i midtbyen...

Anmeld

1. august 2014

Mutti2

Halløj Det er også en fantastisk ting at lade dem gå til. Min datter på 6 går til ballet og har gjort det i et års tid nu.

Det har virkeligt udviklet hende, ikke kun som person, men hele hendes holdning og bevægelse har forbedret sig meget.

Hun går til Ballet i Randers, men jeg ved at hendes balletlære har hold i Århus også. Hun hedder Vivi, og er helt fantastisk dygtig Hun kan i hvertfald anbefales Og børnene elsker og respekterer hende

Anmeld

1. august 2014

EAF

Mille83 skriver:

Hej Allesammen

Jeg gik selv til ballet midtby Aarhus selvom jeg boede 1 times kørsel derfra, så vidt jeg erindrer var det hårdt men en stor oplevelse  Ved ikke om man kan andre steder i området, prøv at google ballet hasselager eller Midtjylland 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.