Hva skal jeg gør ? :( er træt af det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2014

Anonym trådstarter

Vi har to småbørn sammen

Han er på det sidste begyndt at være meget asocial, og egoistisk

Det handler kun om ham nu og hans behov

Jeg må ik blande mig hva han gør, eller hvornår han rydder op efter sig selv

Han siger jeg gør ham deprimeret, vred, gør ham til dårligere person jamen så hvorfpr er han sammen med mig?

Han siger vi skal være sammen men du skal bar ik blande dig eller skælde mig ud så går det

Men så længe man er gift og bor under samme tag , så skal man diskutere, kommunikere og lytte til hinanden

Hvad skal jeg gør?

Han er også begyndt på at få hidsig/voldsomme reaktioner som ved at slå på væggen, kører bilen stærkt eller råbe højt årh!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

bøllen

Anonym skriver:

Vi har to småbørn sammen

Han siger jeg gør ham deprimeret, vred, gør ham til dårligere person jamen så hvorfpr er han sammen med mig?

Han siger vi skal være sammen men du skal bar ik blande dig eller skælde mig ud så går det

Men så længe man er gift og bor under samme tag , så skal man diskutere, kommunikere og lytte til hinanden

Hvad skal jeg gør?

Han er også begyndt på at få hidsig/voldsomme reaktioner som ved at slå på væggen, kører bilen stærkt eller råbe højt årh!!!

Kan ikke give dig gode råd , står selv i samme situation . Har taget konsekvensen og vi går fra hinanden

Anmeld

31. juli 2014

Masig

Anonym skriver:

Vi har to småbørn sammen

Hvad skal jeg gør?

Der er ikke noget værre end at få dikteret hvad man skal gøre hvornår... Så det kan jeg godt forstå han ikke gider. Jeg er selv temmelig kontrollerende og kan også godt komme til at sige til kæresten at "nu skal du altså rydde op eller vaske gulvet inden kl.... bla bla", og hvem gider egentlig lige have sådan en ordre, som et voksent menneske??

Mht det andet, så synes jeg da lige I skulle sætte jer ned en dag og du spørger ham hvad der går ham på. På en diplomatisk måde, om du kan gøre noget for at gøre det bedre, eller om I måske skal have lidt tid fra hinanden?

Der er vel ikke så meget andet end at prøve at snakke om det og finde frem til årsagen, og bliver det ved må man jo bare vurdere om man gider være sammen med manden.

Anmeld

31. juli 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Der er ikke noget værre end at få dikteret hvad man skal gøre hvornår... Så det kan jeg godt forstå han ikke gider. Jeg er selv temmelig kontrollerende og kan også godt komme til at sige til kæresten at "nu skal du altså rydde op eller vaske gulvet inden kl.... bla bla", og hvem gider egentlig lige have sådan en ordre, som et voksent menneske??

Mht det andet, så synes jeg da lige I skulle sætte jer ned en dag og du spørger ham hvad der går ham på. På en diplomatisk måde, om du kan gøre noget for at gøre det bedre, eller om I måske skal have lidt tid fra hinanden?

Der er vel ikke så meget andet end at prøve at snakke om det og finde frem til årsagen, og bliver det ved må man jo bare vurdere om man gider være sammen med manden.

Har gjort og det han siger er kun : lad mig være

Han ligger og sover nu mens keg passer børnene

Han sover tiæ middag og når han står tager han tiæ træning
Når han er hjemme igen , handler han og laver mad til sig selv ! Så hvorfor bor han her overhovedet

Anmeld

31. juli 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Manden gør intet af sig selv

Roder som er svin og når jeg beder ham om det så blir han sur og siger jeg kan ik tænke selv du skal fortælle mig det

Anmeld

31. juli 2014

Masig

Anonym skriver:

Har gjort og det han siger er kun : lad mig være

Han ligger og sover nu mens keg passer børnene

Han sover tiæ middag og når han står tager han tiæ træning
Når han er hjemme igen , handler han og laver mad til sig selv ! Så hvorfor bor han her overhovedet

Okay det lyder godt nok mærkeligt.... Det gad jeg ikke bruge min tid på, jeg ville nok tage en alvorlig snak med ham...

Anmeld

31. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Vi har to småbørn sammen

Hvad skal jeg gør?

Er han mon stresset?

Anmeld

31. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Er han mon stresset?

Jep det siger han at han er

Men føler ik han gør noget ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.