"Stjæler" fra sin søn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

qp

Hvis det er sandt synes jeg også det er forfærdeligt... MEN du skal altså vide, at teenagere er rigtig gode til, at spille "voksne" op imod hinanden hvis de opfanger det mindste tegn på sympati fra en anden voksen.
I teenagestadiet er man jo komplet usammenhængende og forsøger, at finde sin identitet som menneske - alt er "jeg og mine behov". Hvis de føler sig overset skal de nok finde en måde, at blive "set" på.
Det må du altså også lige have med i din betragtning i denne situation da det slet ikke er sikkert, at det hænger sammen som han giver udtryk for.

Kh Mariann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Sweet1978

Nøj hvor er det gralt, min søster gør det i mindre omfang, men nu har de heller ikke holdt konfirmation endnu så kan ikke dømme om det endnu, men det jeg ved er at når de får penge af f.eks. bedsteforældre bl.a. ugepenge som mine forældre fast giver men også fødselsdagspenge. Så kan børnene ikke spare dem væk i f.eks. bank, sparebøsser mm. for så har de dem ikke mere. De kan ligeså godt bruge dem, det er den eneste måde de selv får glæde af dem.

Vi har kommenteret det for hende men det trænger slet ikke ind, når hun mangler penge tømmer hun huset børnenes som egne.

En af grundene til vi ikke længere taler sammen.

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Ej hvor lavt!!!!!!! Synes bare det er SÅ langt ude at hapse af sine børns penge!!!!

Huha, jeg håber hun på et tidspunkt får en dårlig smag i munden!!!

Anmeld

18. august 2009

charlottekri

min mands mor (nu afdød) brugte også min mands komfirmationspenge, dog til at betale regninger med... (de var vist ret i knibe)
han fik ikke pengene igen, men hun købte en stereoanlæg til ham i stedet for som han ønskede sig... hun brugte også hans børneopsparing til at betale regninger med, så min mand selv måtte spare sammen til kørekort og deslige...
men jeg vil ikke tale ondt om min svigermor, for hun var et godt menneske, omend naiv.
jeg vil dog sige at denne mor, der er tale om i tråden burde have sine følehorn lidt længere ude end i sin egen sfære!!!-

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Marcus' Mor skriver:

Hvis det er sandt synes jeg også det er forfærdeligt... MEN du skal altså vide, at teenagere er rigtig gode til, at spille "voksne" op imod hinanden hvis de opfanger det mindste tegn på sympati fra en anden voksen.
I teenagestadiet er man jo komplet usammenhængende og forsøger, at finde sin identitet som menneske - alt er "jeg og mine behov". Hvis de føler sig overset skal de nok finde en måde, at blive "set" på.
Det må du altså også lige have med i din betragtning i denne situation da det slet ikke er sikkert, at det hænger sammen som han giver udtryk for.

Kh Mariann

Den tanke har jeg selv tænkt, men det er desværre rigtigt. Jeg har talt med den ældste søn osse. Han bekræfter historien, og ville ønske han kunne gøre noget for at lillebror kunne få sine penge igen af moderen i stedet for af bedstefaren. Da det jo er hende der har lånt dem, men han kunne lige så godt tale til en dør.....

Anmeld

18. august 2009

LotteGabriella

bondepigen skriver:

Jeg har en bekendt, hvis søn blev konfirmeret i år. Han besøger mig af og til, da han er træt af at være hjemme.

Han har lige fortalt mig, at hans mor ikke havde råd til at holde hans konfirmation, så hun lånte penge i banken. Han fik så 12.000 i pengegaver. Dem har hun "lånt" og sagt han nok skulle få dem tilbage, så hun kunne betale banken.

Men her for et par uger siden tog hun så på ferie i Tyrkiet sammen med en veninde, i stedet for at betale sin søn tilbage. Desuden render hun i byen hele tiden efter at være blevet skilt fra drengens papfar. Hun har fire børn. Han er nr. 2 og har to yngre brødre på 9 og 3 år, som han og hans bror hele tiden passer, og hun slæber hele tiden fremmede mænd med hjem. Så kan egentlig godt forstå han er træt af at være derhjemme.

Heldigvis har han en bedstefar som giver ham de 12.000, da han synes det er synd for drengen. Pengene bliver dog hos ham, så han ikke risikerer, at hun snupper dem igen.

Det synes jeg godt nok er svinsk. Kan slet ikke forstå, at man kan være sådan over for sit eget barn!!!

hmmm hun skulle vidst ha' brugt prævention!!!!!!!! Sådan en egoistisk KÆLLING

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.