Fodvorter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juli 2014

isabellasmor

Har opdaget en fodvorte på isabellas fod.. Har fået en tid ved lægen , som dog først kunne tage hende d. 14 aug. Lægen sagde så at vi i mellemtiden kunne forsøge at påbegynde noget behandling og det kunne vi hører om nede på apoteket... Men nu vil jeg lige hører her, hvad gør i ved fodvorter, hvis i gør noget? Isabella er jo kun knap 3 år så vil ikke skærer i den tænker jeg :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Jannits

Min søn et 3,5 og jeg behandler ham med noget ret effektivt fra apoteket der hedder vortefri. Skal kun behandles en gang om ugen, og det gør jeg når han sover ��

Anmeld

30. juli 2014

isabellasmor

Jannits skriver:

Min søn et 3,5 og jeg behandler ham med noget ret effektivt fra apoteket der hedder vortefri. Skal kun behandles en gang om ugen, og det gør jeg når han sover ��

Er det en creme eller? Må lige Google . Da jeg var barn led jeg meget med vorter og fik dem frosset. Men det vil jeg slet ikke udsætte hende for , og kan også læse at det ikke bliver set som en særlig effektiv behandling.. Det tog også længe før jeg kom af med mine 

Anmeld

31. juli 2014

Mille82

Den bedste behandling er, at smøre hende med vortefri eller et af de andre produkter fra apoteket. Så følger du instrukserne fra produktet, men det er nok noget i stil med, at når det har siddet på, så er huden hvid og skal fjernes. Det kan du gøre nænsomt med din negl (men husk nu det smitter) eller en lille fil, i stedet for at sidde med en skalpel. Med filen tænker jeg ikke at du skal file det af, men af bruge den lidt som en kniv der lige skraber den døde hud af.

Fodvorter skal behandles ellers kan de være årevis om at forsvinde, og man kan ligeså godt sætte ind når de ikke er så store endnu.

Husk at forhindre hende i at smitte sig selv flere steder, eller andre, ved at sætte et plaster på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.