Boligsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min datter har lige fundet og sagt ja til den sødeste lejlighed til knap 4000 om måneden - uden forbrug. Udlejer mener, at hun kan få boligsikring. Kan det passe? Hun tjener lidt over 20.000 før skat og er enlig uden barn/børn. 

Jeg HAR tjekket beregneren på nettet, men jeg er på fra iPad, og den virker kun via pc. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Mettefpigen

Det tror jeg ikke når hun tjener så meget... min eks kan ikke og han tjener ca 14000 efter skat og betaler 5-6000 for sin lejlighed...

Anmeld

30. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mettefpigen skriver:

Det tror jeg ikke når hun tjener så meget... min eks kan ikke og han tjener ca 14000 efter skat og betaler 5-6000 for sin lejlighed...

Tak - det kunne jeg heller ikke forestille mig, hun kunne, men aner ikke en dyt om det. 

Anmeld

30. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

øhm sidst vi skulle søge for et års tid siden så kunne man stadig ikke få det til private udlejere...

Kun hvis det er igennem et boligselskab eller anerkendte boliger af kommunen på anden vis...

Men udskriv et skema og prøv ad...

det værste der kan ske er at de siger nej...

Anmeld

30. juli 2014

tine1985

Det med privat vs. almen udlejer kommer vidst an på kommunen, for vi får det hos en privat udlejer og gjorde det også i vores gamle lejlighed for 5 år siden (København). ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.