Anbefal en tandlæge i Århus området...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2014

Tvebakken

Hejsa,

Vi skal have fundet os en tandlæge - gerne i Århus området.
Ham vi ellers har haft gennem mange år er gået på pension, og har ikke rigtig kunnet finde en god erstatning.

Så - en troværdig, dygtig og behagelig tandlæge - anbefalinger modtages med kyshånd.

Mvh
Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

StudPsyk

Tvebakken skriver:

Hejsa,

Ham vi ellers har haft gennem mange år er gået på pension, og har ikke rigtig kunnet finde en god erstatning.

Så - en troværdig, dygtig og behagelig tandlæge - anbefalinger modtages med kyshånd.

Mvh
Julie

http://aarhustandklinik.dk/ 

Jeg har tandlægeskræk og hader at gå til tandlæge. Så var nervøs da jeg skulle til tandlæge efter at have flyttet til Århus. Men de er SÅ søde, dygtige og hjertevarme på denne klinik, at jeg faktisk ikke havde lyst til at gå derfra igen

Anmeld

30. juli 2014

Christine

Hejsa,

Mvh
Julie

Jeg tror hun hedder Lisette fra tandmarcussen.dk

Hun er i hvert fald de ting du nævner og jeg kan ikke forestille mig nogen kan være bedre 

Anmeld

30. juli 2014

aarhusmor

Tandlægerne Viborgvej 113, 86155105 - de har reddet min situatin efter en dårlig oplevelse ved Godtsmil, hvor jeg har fået halvdelen af mine penge igen.
De er virkelig dygtige, ikke for dyre. Jeg bruger Lone, men manden er også god - fik dem selv anbefalet.

Anmeld

30. juli 2014

Mama2012

Jeg kan varmt anbefale Anne Haldrup ved Tandlægerne Silkeborgvej 297

Hende bruger hele min familie inkl mig selv, som lider frygtgeligt at tandlægeskræk. Hun er helt fantastisk, behagelig og altid meget forsigtig - selv ved en almindelig tandrens

Anmeld

30. juli 2014

HelenaJ

Tvebakken skriver:

Hejsa,

Mvh
Julie

Eva Allin på Store Torv!

Anmeld

30. juli 2014

Tvebakken

Tusind tak for alle jeres forslag.
Puha, så er det jo 'bare' om at vælge.

Anmeld

30. juli 2014

Lisbeth1985

Stine på Hasle Torv er fantastisk! Hun har virkelig hjulpet mig med min tandlægeskræk:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.