Tekst til dåbskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.273 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg er lige anonym da vedkommende som skal have døbt deres barn er herinde, og ikke behøver vide at jeg er dum til kort

Jeg skal til barnedåb på søndag og har købt en fin gave til dåbsbarnet, nu skal kortet jo så bare skrives  Men hvad skriver man?

Det skal bare være noget helt traditionelt og ikke alle de rim og søde digte man finder på google, da forældrene slet ikke er til den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

EAF

Anonym skriver:

Jeg er lige anonym da vedkommende som skal have døbt deres barn er herinde, og ikke behøver vide at jeg er dum til kort

Jeg skal til barnedåb på søndag og har købt en fin gave til dåbsbarnet, nu skal kortet jo så bare skrives  Men hvad skriver man?

Det skal bare være noget helt traditionelt og ikke alle de rim og søde digte man finder på google, da forældrene slet ikke er til den slags

Tillykke med dit flotte navn, vi glæder os til at fejre dig sammen med dine forældre på denne særlige dag. Kh. ? 

.. (Fra en der syntes det bliver så følelseskoldt hvis det er traditionel tekst) sådan lidt sort/hvid lige ud af landevejen istedet for farverigt og med mange sving 

Anmeld

30. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

da min søn blev døbt havde min søster skrevet tillykke med navnet og så hvad hans navn stammer fra og hvad det betyder...

jeg gemte kortet, netop fordi det var personligt på den måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.