Billig sund morgenmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
5 svar
3 synes godt om
29. juli 2014

mortilsilke

Hej tøser.
Næste måned begynder vores kommende budget virkelig på prøve, da jeg gerne vil leve for 2500kr (vi har ingen baby endnu, kun os to).. Men jeg mangler idéer til morgenmad, da jeg virkelig ikke bryder mig om æg, havregryn eller yoghurt.. Hvad spiser i? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

JulieE

Hvad med havrefras? Hvis man køber dem på bud, er de ok billige

Anmeld

30. juli 2014

Studerendemor

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.
Næste måned begynder vores kommende budget virkelig på prøve, da jeg gerne vil leve for 2500kr (vi har ingen baby endnu, kun os to).. Men jeg mangler idéer til morgenmad, da jeg virkelig ikke bryder mig om æg, havregryn eller yoghurt.. Hvad spiser i? :-)

Rugbrød med ost og en gulerod. 

Grovbolle med avocado og tomat.

Grød med mandler og lidt kanel - og evt. nogle friske bær. (hvis du slet ikke bryder dig om havregryn, kan du bruge byggryn, boghvede, speltflager, perlebyg, rugflager. Og kan toppes med alt muligt lækkert; frugtmos, dadler/rosiner/abrikoser, nødder, kokos.) Jeg er glad for grød fra efterår til forår, om sommeren har jeg ikke lyst til det. Grød er nemt, sundt og billigt - og kan varieres i det uendelige 

Om sommeren er jeg ikke ret sulten, og har mest lyst til noget let, så kan jeg finde på at spise en rest råkost fra gårdsdagens aftensmad eller lave en smoothies af spinat, kiwi, vand, vanilje.

Anmeld

30. juli 2014

Røverdatter

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

En masse frisk frugt med cashewcreme - SÅ lækkert!

Eller hvis du har en juicer/blender så lav en stor og lækker grøntsags/frugt juice eller smoothie Det gør dagen lækker!

Anmeld

30. juli 2014

Trekløver(:

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

Rugbrød, knækbrød eller hjemmebag med magert pålæg.

Anmeld

30. juli 2014

Troldemommi

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

Havregrød

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.