Bryllups sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
8 svar
7 synes godt om
29. juli 2014

Lady Marion <3

Ja jeg skal jo giftes 30 aug og har fundet på en skæg ide , at tage blå stiletter på under brudekjolen .... ( noget blåt) er det for flippet eller mærkeligt ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

CarinaSB

Lady Marion <3 skriver:

Ja jeg skal jo giftes 30 aug og har fundet på en skæg ide , at tage blå stiletter på under brudekjolen .... ( noget blåt) er det for flippet eller mærkeligt ????

Syntes det er en fed ide .. :)

Anmeld

29. juli 2014

EAF

Lady Marion <3 skriver:

Overhovedet ikke,  mine var lilla  

Anmeld

29. juli 2014

Hullabullabulla

Lady Marion <3 skriver:

Jeg havde dog hvide sko - men blå neglelak på tåneglene

Anmeld

29. juli 2014

Nadia&Daniel

Lady Marion <3 skriver:

- så kan de også bruges bagefter

Anmeld

29. juli 2014

Troldemommi

Lady Marion <3 skriver:

Jeg syntes det lyder fedt

Monica

Anmeld

29. juli 2014

Lady Marion <3

Tak piger  Det er det jeg gør

Anmeld

29. juli 2014

carinabj

Lady Marion <3 skriver:

Tak piger  Det er det jeg gør

Fed idé.. Jeg ville selv have gjort det samme, men endte med at opgive jagten på de blå sko, da de blå sko jeg kunne finde var så høje, at jeg slet ikke ville kunne holde ud at have dem på en hel dag. Håber du har mere held med dig (eller at du måske bare er bedre til at gå i 10cm hæle end jeg er...) :-)

Anmeld

29. juli 2014

Lady Marion <3

carinabj skriver:

Fed idé.. Jeg ville selv have gjort det samme, men endte med at opgive jagten på de blå sko, da de blå sko jeg kunne finde var så høje, at jeg slet ikke ville kunne holde ud at have dem på en hel dag. Håber du har mere held med dig (eller at du måske bare er bedre til at gå i 10cm hæle end jeg er...) :-)

Har lige fundet og købt den sødeste blå satin bryllups stilet på en norsk hjemmeside  389kr haps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.