Nemlig.com?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
9 svar
9 synes godt om
29. juli 2014

isabellasmor

Nogen der har erfaringer med det? Overvejer at prøve det her d. 1. Bare til en uge fx, men kender ingen der har begivet sig ud i det, såå tænkte nogle herinde ikke hvde nogle erfaringer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det fritidshjem jeg har vlret i praktik i, brugte det. De leverede altid til tiden og frugterne samt grøntsagerne, var altid friske. Aldrig nogen rådne

Anmeld

29. juli 2014

TNBC

isabellasmor skriver:

Nogen der har erfaringer med det? Overvejer at prøve det her d. 1. Bare til en uge fx, men kender ingen der har begivet sig ud i det, såå tænkte nogle herinde ikke hvde nogle erfaringer ? 

Jeg brugte den før jeg flyttede, og var super glad for den. 

Det er super, og man bliver ikke fristet af ting i butikken, og der er tit små gode tilbud. og den første gang fik jeg da lige en plade chokolade med Blev man lige glad.. Yeah!! 

Og de var rigtige søde dem der afleverede. 

Anmeld

29. juli 2014

Morgensol

Vi har bestilt nogle gange og der er intet at sætte en finger på! Leveringen er til tiden og alt er friskt! 

Anmeld

29. juli 2014

Kay

Vi bruger det og er super tilfredse, god kundeservice og friske vare... gør hverdagen så meget nemmere

Anmeld

29. juli 2014

cwl

Altid friske varer. Men vi oplevede desværre en del gange at vi manglede en varer eller to og så skulle vi alligevel ned og købe det. De var dog søde til at sætte pengene ind for varen vi manglede på vores nemlig konto.

Derudover oplevede vi også de kom for sent nogle gange, dog vil jeg sige til det at de var gode til at ringe og sige det.

Så alt i alt tilfreds.

Anmeld

30. juli 2014

isabellasmor

Det lyder da som om det skal prøves hvordan med mælk og køle varer, hvordan med udløbsdato osv? 

Anmeld

30. juli 2014

Bak

isabellasmor skriver:

Det lyder da som om det skal prøves hvordan med mælk og køle varer, hvordan med udløbsdato osv? 

Ingen problemer med holdbarheden af de ting heller. De opbevarer det i kølebokse i bilen, så varerne tager ikke skade af transporten. Vi bruger det også ind imellem, har aldrig kunnet sætte en finger på noget. Har dog på et tidspunkt fået en vare, som jeg ikke havde bestilt (eller betalt)...

Anmeld

30. juli 2014

Happiness

Vi bruger dem hver uge, og har gjort det siden januar, mener jeg. (Har dog også brugt dem tidligere, da jeg var gravid med den store). 

Vi er næsten altid tilfredse. Mælken har som minimum kunne holde sig 6 dage, og kød minimum 2 dage. Mest kan de dog holde sig 5  

Vi har én gang været utilfredse, da de var 40 minutter forsinkede. Og ringede og sagde de kun var 5 min... Så sad og ventede 35 minutter... Og skulle "bare" hente min søn og tilbage igen. Så var lidt træt af det. Og så havde 3 pakker kød sidste anvendelsesdato dagen efter.... Jeg fryste det jo så bare ned, men skrev en klage. Jeg fik penge tilbage på de 3 dyreste pakker kød jeg havde bestilt, plus 100kr i kompensation og en gratis levering. Så SUPER kundeservice.

Og er som sagt glade for dem, siden vi stadig bruger dem ugentligt. 

Anmeld

30. juli 2014

isabellasmor

Nu glæder jeg mig da helt til at prøve det det kunne lette en del herhjemme hvis det kunne fungere, nu der snart kommer en lillesøster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.