skabelon til bordkort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.193 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2014

Noahmor

Hej.

Må jeg se jeres bordkort til navnefest/dåb. Skal holde navnefest d. 16. august og er først nu kommet i tanke om at jeg skal have lavet nogle bordkort.

Er der nogle der har nogle skabeloner liggende eller kender en god hjemmeside?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Noahmor

LinLin skriver:

Jeg lavede disse til Adams dåb...

https://www.baby.dk/debat/90267pi1/daab-og-navngivn ingsfest/uglebordkort-.aspx

Ha ha, den havde jeg faktisk lige fundet herinde. Er tosset med ugler, så kan være jeg snupper din ide. Tak for svar.  

Anmeld

29. juli 2014

BabyMus

Hej.

Må jeg se jeres bordkort til navnefest/dåb. Skal holde navnefest d. 16. august og er først nu kommet i tanke om at jeg skal have lavet nogle bordkort.

På forhånd tak.

Jeg har lige lavet et hav af bordkort. Det er godt nok ikke til en barnedåb men fødselsdag. Og de kan slet ikke hamle op med de fine ugler! Men de er nemme, så nu får du dem lige alligevel.

Jeg har en gennemgående farvetema og en lille ekstrafarve så det hele ikke bliver kun den ene farve.

Så jeg har bare taget en hjerteformet kageudstikker, tegnet et hjerte med den i den farve som farvetemaet er og så efterfølgende klippet det ud, brugt mine små udstikkere og udstukket to mindre hjerter, sat i højre hjørne øverst, og så i vestre side lidt ved siden af spidsen, klippet et lille stykke (bare et klip) så den lige kan sidde på glasset. Og så skrevet navnet i midten med sort pen. Super enkelt.

Anmeld

29. juli 2014

Noahmor

BabyMus skriver:

Jeg har lige lavet et hav af bordkort. Det er godt nok ikke til en barnedåb men fødselsdag. Og de kan slet ikke hamle op med de fine ugler! Men de er nemme, så nu får du dem lige alligevel.

Jeg har en gennemgående farvetema og en lille ekstrafarve så det hele ikke bliver kun den ene farve.

Så jeg har bare taget en hjerteformet kageudstikker, tegnet et hjerte med den i den farve som farvetemaet er og så efterfølgende klippet det ud, brugt mine små udstikkere og udstukket to mindre hjerter, sat i højre hjørne øverst, og så i vestre side lidt ved siden af spidsen, klippet et lille stykke (bare et klip) så den lige kan sidde på glasset. Og så skrevet navnet i midten med sort pen. Super enkelt.

Det var også smart. 

Har du et billede af det? Har også set nogle sommerfugle i lidt samme princip. 

Anmeld

29. juli 2014

Mettefpigen

Min mor har altid lavet bordkort med perler, til min basses barnedåb lavede hun blå og grønne sutter, til min fødselsdag lavede hun 25 i forskellige farver og nu her til min søsters konfirmation laver hun en lille danser :-)

Anmeld

29. juli 2014

Noahmor

Mettefpigen skriver:

Min mor har altid lavet bordkort med perler, til min basses barnedåb lavede hun blå og grønne sutter, til min fødselsdag lavede hun 25 i forskellige farver og nu her til min søsters konfirmation laver hun en lille danser :-)

God ide, men det ville jeg aldrig blive færdig med. 

Anmeld

29. juli 2014

dpb

Noahmor skriver:

Hej.

På forhånd tak.

Jeg lavede nogle med billede på til vores tredjes dåb.

De kan ses med skabelon i denne tråd og ellers et billede af borddækning herunder. De blev lavet i PowerPoint.

Qnuz

Anmeld

30. juli 2014

BabyMus

Noahmor skriver:

Det var også smart. 

Har du et billede af det? Har også set nogle sommerfugle i lidt samme princip. 

Jeg har et her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.