Vi glæder os ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Mca<3

Brumbassen skriver:

Det lyder satme lækkert
Må man spørge om i har lejet eller købt?
Hvis har lejet igennem hvem så??

STORT tillykke med det

Vi har lejet   Ville ikke selv købe så stort et hus for det er kun de næste par år vi har brug for så megen plads ,,  Det er igennem nogle venner af vores familie så kommer tilmed til at bo billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Brumbassen

Tanja.. skriver:

Vi har lejet   Ville ikke selv købe så stort et hus for det er kun de næste par år vi har brug for så megen plads ,,  Det er igennem nogle venner af vores familie så kommer tilmed til at bo billigt

Iiihh hvor er i heldige...
Man skal efterhånden kende nogen som kende nogen for at finde et fornuftigt sted at bo som stadig er billigt

Men fedt for jeg, i må glæde jeg rigtig meget

Anmeld

17. august 2009

Mca<3

Brumbassen skriver:

Iiihh hvor er i heldige...
Man skal efterhånden kende nogen som kende nogen for at finde et fornuftigt sted at bo som stadig er billigt

Men fedt for jeg, i må glæde jeg rigtig meget

Helt vildt jo tættere vi kommer

Anmeld

17. august 2009

Brumbassen

Tanja.. skriver:

Det forstår man jo godt
Håber det bliver lige så fantastisk som i håber på

Anmeld

17. august 2009

Brumbassen

Tanja.. skriver:

Det forstår man jo godt
Håber det bliver lige så fantastisk som i håber på

Anmeld

17. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Inden for 14 dage er vi flyttet fra vores 110 kvm lejlighed på 2 sal til et hus på 286 kvm hvor de store børn kan få deres helt egen ende og vi får soveværelse med eget badeværelse og walk in closet  ,,   6 værelser i alt og 3 badeværelser ,,,,  Tænk at eje et gæste værelse ,,,  Det bliver bare så lækkert . Måtte lige dele det med nogen ...

Ej hvor er jeg bare misundelig ... Det lyder da bare så lækkert  og bliver dejligt at der er massere af plads til børnene, store som små . Kunne godt bruge bare 60 m2 mere og vi er kun 3 .

Anmeld

17. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Ej hvor er jeg bare misundelig ... Det lyder da bare så lækkert  og bliver dejligt at der er massere af plads til børnene, store som små . Kunne godt bruge bare 60 m2 mere og vi er kun 3 .

Hvor mange kvm har i nu ??

Anmeld

17. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Hvor mange kvm har i nu ??

Vi har et 85 m2 i to etager, så det er ikke fordi jeg skal klage, men vi flyttede af fra en 120 m2 lejlighed i januar og har nu for mange ting til mindre plads . Men lige nu går bor vi til leje, så vi går og håber på at drømmehuset til den rigtige pris pludselig dukker op .

knus Michelle der godt ved hun har et luxus problem

Anmeld

17. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Vi har et 85 m2 i to etager, så det er ikke fordi jeg skal klage, men vi flyttede af fra en 120 m2 lejlighed i januar og har nu for mange ting til mindre plads . Men lige nu går bor vi til leje, så vi går og håber på at drømmehuset til den rigtige pris pludselig dukker op .

knus Michelle der godt ved hun har et luxus problem

Man må godt have luksus problemer   Vores bliver at vi har for få møbler

Anmeld

17. august 2009

Vingummien

Hvor snyd og stort tillykke med det, det er sgu da fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.