lån- boligstøtte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er enlig og modtager ydelser og boligstøtte fra udbetaling danmark..

Jeg skal til at underskrive et lån på 32000 men er i tvivl om man må låne penge når man modtager de ydelser? nogle der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er enlig og modtager ydelser og boligstøtte fra udbetaling danmark..

Jeg skal til at underskrive et lån på 32000 men er i tvivl om man må låne penge når man modtager de ydelser? nogle der ved noget?

Er du kontanthjælpsmodtager?

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg er på su

Anmeld

30. juli 2014

Bordtennisbat

Et lån skal betales tilbage og tæller derfor ikke som en indtægt. Derfor er der ingen problemer med et lån ift. SU og boligstøtte mv.

Er det et banklån eller evt. et forbrugslån som disse, som du er ved at tage? Der er kæmpe forskel på prisen af de forskellige lån og selv et banklån bliver ofte dyrt ift. til et SU-lån. Et SU-lån er dog et månedligt lån og ikke et engangsbeløb, men absolut det billigste lån du kan tage, når du er på SU.

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Bordtennisbat skriver:

Et lån skal betales tilbage og tæller derfor ikke som en indtægt. Derfor er der ingen problemer med et lån ift. SU og boligstøtte mv.

Er det et banklån eller evt. et forbrugslån som disse, som du er ved at tage? Der er kæmpe forskel på prisen af de forskellige lån og selv et banklån bliver ofte dyrt ift. til et SU-lån. Et SU-lån er dog et månedligt lån og ikke et engangsbeløb, men absolut det billigste lån du kan tage, når du er på SU.

Tak for dit svar..

Jeg skal tage et lån fra banken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.