Flytning og manglende overskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2014

SanJose

Jeg trænger virkelig til et lille kærligt skub bagi. Her på torsdag flytter vi endegyldigt fra hinanden (tiltrods for at jeg nærmest kun lige er blevet gravid, men det er en længere historie. Jeg kan i hvert fald ikke leve med hans løgne mere. Derudover er denne graviditet ikke rigtig planlagt. Det var en smutter og blev først opdaget efter bruddet var en kendsgerning.), så jeg står og skal pakke alt ned. 

Men jeg kan virkelig ikke finde overskuddet til det. Udover at være virkelig ked, så har jeg også den ledeste kvalme, at det ikke hjælper ret meget på sagen.

Har fået pakket lidt under halvdelen og ligger bare på sengen og gider ikke mere. Han er som sædvanligt bare smuttet, hvorhen ved jeg ikke, men i hvert fald er han ikke til megen hjælp.

Øv for nogle dage!  Beklager udbruddet, men trængte bare virkelig til at komme ud med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Moma

Kram herfra - det er ikke sjovt at stå i din situation. 

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Moma skriver:

Kram herfra - det er ikke sjovt at stå i din situation. 

Tak for krammet. Synes bare det er så uoverskueligt. Nu ejer eksen heldigvis ikke særlig mange ting i lejligheden, så det gør det da lidt nemmere, at der ikke skal "bodeling" på på den måde. Han rykkede jo bare ind i min lejlighed.

Jeg orker bare ikke at blive boende et sted med så mange dårlige minder. Så nu rykker jeg ud, flytter i noget helt nybygget og prøver at skabe den bedste tilværelse for mig selv og den lille.

Anmeld

29. juli 2014

Marts<3

SanJose skriver:

Jeg trænger virkelig til et lille kærligt skub bagi. Her på torsdag flytter vi endegyldigt fra hinanden (tiltrods for at jeg nærmest kun lige er blevet gravid, men det er en længere historie. Jeg kan i hvert fald ikke leve med hans løgne mere. Derudover er denne graviditet ikke rigtig planlagt. Det var en smutter og blev først opdaget efter bruddet var en kendsgerning.), så jeg står og skal pakke alt ned. 

Men jeg kan virkelig ikke finde overskuddet til det. Udover at være virkelig ked, så har jeg også den ledeste kvalme, at det ikke hjælper ret meget på sagen.

Har fået pakket lidt under halvdelen og ligger bare på sengen og gider ikke mere. Han er som sædvanligt bare smuttet, hvorhen ved jeg ikke, men i hvert fald er han ikke til megen hjælp.

Øv for nogle dage!  Beklager udbruddet, men trængte bare virkelig til at komme ud med det. 

Hvor øv... Det er så mentalt udmattende og være i sådan en situation. Og det og være gravid i starten er også så udmattende.
Hvor er din eks dog en spasser.

Jeg håber alt det bedste for dig og dit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.