Hovedkortet/bikort spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
1 synes godt om
29. juli 2014

Mor1986

Ih jeg havde bedt mit job bruge mit bi kort når jeg skal have udbetalt lån, da hovedkortet skal bruges til su. Nu kan jeg så se af jeg har betalt ganske lidt i skat på jobbet så de har brugt mit hovedkortet. 

Betyder det så ikke bare at jeg skal betale penge tilbage i skat når begge steder har brugt mit hovedkortet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Autostol.dk

Mor1986 skriver:

Ih jeg havde bedt mit job bruge mit bi kort når jeg skal have udbetalt lån, da hovedkortet skal bruges til su. Nu kan jeg så se af jeg har betalt ganske lidt i skat på jobbet så de har brugt mit hovedkortet. 

Betyder det så ikke bare at jeg skal betale penge tilbage i skat når begge steder har brugt mit hovedkortet?

Jo det vil du højest sandsynligt komme til.

Så få din arbejdsgiver til at bruge bikortet fra næste mdr. og så er det kun en mdr. som er forkert.

Anmeld

29. juli 2014

Mor1986

Autostol.dk skriver:

Jo det vil du højest sandsynligt komme til.

Så få din arbejdsgiver til at bruge bikortet fra næste mdr. og så er det kun en mdr. som er forkert.

Ja jeg må lige efter dem igen. Det er deres revisor der laver løn. Og bad om det i forrige uge at få det rettet. Men det er så ikke sket. Skidt jeg kan godt leve med at skulle betale lidt tilbage så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.