Must have..... salt lakrids:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Valle81

Hvorfor er det altid at man gerne vil have det man ikke må få:0)

Jeg har bare sådan lyst til meget salt lakrids og allerhelst Piratos:0) Ved godt jeg ikke må pga blodtrykket, men har sådan lydt og det lader til at det er det eneste der hjælper på kvalmen:0)

Så jeg tager en en gang i mellem og sutter den så jeg er ved at blive grøn i hovedet:0) Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker dem bare så meget:0)

Knus fra Christina, med mega kvalme og en lille smule dårlig samvittighed over de salte lakridser:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Bondepigen

Hehe. Det er fuldstændig ligesom mig i starten af graviditeten. Jeg er nu ellers ikke særlig vild med dem, men jeg måtte bare have nogen i starten. Sidst i graviditeten blev det til kæmpelæske is... Nyd dem du får så, når du ikke må få så mange. Eller del dem i 4, så føles det som om du får flere...

Anmeld

17. august 2009

Valle81

bondepigen skriver:

Hehe. Det er fuldstændig ligesom mig i starten af graviditeten. Jeg er nu ellers ikke særlig vild med dem, men jeg måtte bare have nogen i starten. Sidst i graviditeten blev det til kæmpelæske is... Nyd dem du får så, når du ikke må få så mange. Eller del dem i 4, så føles det som om du får flere...

Åhh, det var et godt triks:0)

Sidder på arbejde idag og har intet at lave, og det er ikke godt for trætheden, for er lige ved at banke hovedet ned i tastaturet:0) Men nu har jeg fået en ekstra opgave, dele alle Piratos i 4:0)

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

Valle81 skriver:

Åhh, det var et godt triks:0)

Sidder på arbejde idag og har intet at lave, og det er ikke godt for trætheden, for er lige ved at banke hovedet ned i tastaturet:0) Men nu har jeg fået en ekstra opgave, dele alle Piratos i 4:0)

God fornøjelse!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.