hvornår kan man hente pakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2014

isabellasmor

hvis posten kommer med en pakke og man ikke er hjemme, hvornår kan man så hente den på posthuset? Er det samme dag eller først næste? Det er post dk der kommer med pakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det vil sikkert stå på den lille seddel du får i postkassen

Her hvor jeg bor er det først dagen efter, men hos mine forældre kan de hente den samme eftermiddag.

Anmeld

29. juli 2014

Sandratoft

isabellasmor skriver:

hvis posten kommer med en pakke og man ikke er hjemme, hvornår kan man så hente den på posthuset? Er det samme dag eller først næste? Det er post dk der kommer med pakken

Det er desværre først næste dag

Anmeld

29. juli 2014

MsDane

isabellasmor skriver:

Hvis det er en postbutik i et supermarked, har jeg nogen gange været heldig at hente den samme dag lige inden lukketid, selvom der står dagen efter på blanketten

Anmeld

29. juli 2014

isabellasmor

MsDane skriver:

Hvis det er en postbutik i et supermarked, har jeg nogen gange været heldig at hente den samme dag lige inden lukketid, selvom der står dagen efter på blanketten

det ligger i Føtex her i Frederikssund... Når må bare vente og se tak for svar alle sammen

Anmeld

29. juli 2014

Lucky05

Vi kan altid hente den samme dag, så snart pakkeposten har afleveret dem i butikken igen.

igår fik jeg en allerede kl. 15, selvom der først stod i dag på pakkesedlen. Bare han har været forbi med resterne.

Anmeld

29. juli 2014

mmsoelberg

isabellasmor skriver:

Det kommer an på hvilken tid på dagen han prøver at aflevere pakken. Hvis det er inden frokost kan han godt nå tilbage på posthuset med pakken men er det efter plejere det først at være dagen efter  Men ja det står på den seddel du får i din postkasse 

Anmeld

29. juli 2014

isabellasmor

Jeg skrev en sedl om at de gerne måtte stille den i skuret, så det blev gjort og jeg fik pakken 

Anmeld

29. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
isabellasmor skriver:

Jeg skrev en sedl om at de gerne måtte stille den i skuret, så det blev gjort og jeg fik pakken 

har du overvejet at melde dig til ModtagerFlex, hvis der skulle blive en anden gang?...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.