Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Mit formål med dette indlæg er ikke at høre om noget er godt eller skidt eller umuligt at vide jeg ved godt at ingen af jer kan se ind i min livmoder (desværre) men jeg ønsker bare at blive lidt beroliget.
Jeg testede 98% positiv (sådan ca da ) på en æl test i fredags. For inden havde min mand og jeg sex torsdag og onsdag. Men fredag fik min mand en allergisk reaktion og der skete ikke rigtig noget der. Og om dagen havde vi bare for travlt og ikke lige lyst så sexede vi lørdag men søndag blev jeg syg og derfor fik vi heller ikke lige gjort det der .... Okay - meget privat snak - men jeg er bare så træt af ikke at være gravid mere, jeg vil så gerne, og nu tænker jeg bare, har vi overhoved en chance ? vi missede det og "gjord" det kun en gang i den æl periode. ØV BØV !!!!!
Det skal lige siges at jeg er på anden cyklus med preseed og første cyklus med gele royal. Ja - jeg tror enormt meget på naturmidler, det har gjort meget for mig så derfor er jeg meget glad for at bruge naturmidler
Tak fordi i gad at læse med, det blev lidt længere end regnet med ...
GOD AFTEN
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det vil jeg mene. Da sæd kan være op i kvinden i 3 dage. Så det er jo perfekt at i så gjorde det både ons og tors. krydser alt hvad jeg kan
LaBen skriver: Det vil jeg mene. Da sæd kan være op i kvinden i 3 dage. Så det er jo perfekt at i så gjorde det både ons og tors. krydser alt hvad jeg kan
Nååå ja !!! det er da rigtig .... 3 dage alligevel ? det er da okay Nå jamen så er der da stadig lidt håb endnu
Nogen der har erfaringer med gele royal så ? virker det ?
Hej alle. Mit formål med dette indlæg er ikke at høre om noget er godt eller skidt eller umuligt at vide jeg ved godt at ingen af jer kan se ind i min livmoder (desværre) men jeg ønsker bare at blive lidt beroliget. Jeg testede 98% positiv (sådan ca da ) på en æl test i fredags. For inden havde min mand og jeg sex torsdag og onsdag. Men fredag fik min mand en allergisk reaktion og der skete ikke rigtig noget der. Og om dagen havde vi bare for travlt og ikke lige lyst så sexede vi lørdag men søndag blev jeg syg og derfor fik vi heller ikke lige gjort det der .... Okay - meget privat snak - men jeg er bare så træt af ikke at være gravid mere, jeg vil så gerne, og nu tænker jeg bare, har vi overhoved en chance ? vi missede det og "gjord" det kun en gang i den æl periode. ØV BØV !!!!! Det skal lige siges at jeg er på anden cyklus med preseed og første cyklus med gele royal. Ja - jeg tror enormt meget på naturmidler, det har gjort meget for mig så derfor er jeg meget glad for at bruge naturmidler Tak fordi i gad at læse med, det blev lidt længere end regnet med ... GOD AFTEN
Ja, I har en chance. Mener at der er størst chance 24 (eller er det 48?) timer efter positiv test - det står i indlægssedlen.
modesty skriver: Ja, I har en chance. Mener at der er størst chance 24 (eller er det 48?) timer efter positiv test - det står i indlægssedlen.
Nøj jamen så er det da lige på slaget hvis det altså er 24 Hihi. Nå men - tak for svar så krydser jeg fingre for at et af svømmeren har fundet ægget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128