SussieThyssen skriver:
Børn og smerter er noget mærkeligt noget, som man absolut ikke skal sidde overhørig.
Men skal også regne med at de ved og opfatter meget mere end man skulle tro..og hvis der står noget psykisk og trykker som du ikke ved hun har overhørt, så kan det udmærket give sig udslag i mavepine.
Det er meget for et lille barn at skulle håndtere at der kommer en ny lille baby i huset og som ligger inde i mors mave.
Jeg tror du skal prøve at sætte dig ned med hende med papir og farver og se om I kan tegne den ondt i maven ud på papiret.
Det er noget der ofte virker.
Hun kan ikke selv tegne den ud...men det kan du for og med hende.
Få talt med hende og spurgt ind til hvordan den trold, der bider i hendes mave ser ud..og få så snakket det hele godt igennem.

Kærligst
Sussie
Det er rigtig svært for hun har ikke ret meget forståeligt sprog endnu.
Så ved ikke lige hvordan jeg skal komme ind til hende.
Hun virker ellers glad som hun plejer.
Jeg tænker jeg vil prøve og snakke med dem ovre i børnehaven imorgen. Og høre om hun har sagt noget derovre idag.
Jeg synes virkelig jeg er på bar bund.
Hun har altid været meget sådan åh avav når hun har den mindste skramme. Og hele verden skal de dem hun har for de gør så ondt.
Og det er derfor jeg ikke rigtig ved om der er noget i det.
Jeg vil jo helst ikke ignorerer det for det kan jo godt være at hun går og holder på noget.
Men synes bare ikke der er ændret adfærd andet end hun siger hun har ondt i maven.
Anmeld