løn til ung pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
10 svar
1 synes godt om
28. juli 2014

Mumto3

Jeg har besluttet at jeg vil prøve at finde en ung pige der kan komme og hjælpe til i huset et par timer om ugen. Jeg tænker at hun skal komme mens jeg også er hjemme, og så kan hun hjælpe til med lidt forskelligt. Det kan være vasketøj der skal lægges sammen, gøre rent på badeværelset, skrælle kartofler osv. Men hvad skal sådan en pige have i løn?

Jeg har tænkt at sætte en seddel op på det lokale gymnasium (hvis de har en opslagstavle til den slags?).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

missehxx

Jamen hvis hun er under 18 er det omkring 50-60 kr og er hun over skal du i hvert fald regne med 100-120kr i timen ��

Anmeld

28. juli 2014

Mumto3

Ok, det er da godt nok meget forskel over/under 18. Som gymnasie elev, må jeg jo nok forventer at hvis hun ikke allerede er 18, så bliver hun det nok i løbet af den tid hun er hos os.

Anmeld

28. juli 2014

Trekløver(:

Mumto3 skriver:

Jeg har besluttet at jeg vil prøve at finde en ung pige der kan komme og hjælpe til i huset et par timer om ugen. Jeg tænker at hun skal komme mens jeg også er hjemme, og så kan hun hjælpe til med lidt forskelligt. Det kan være vasketøj der skal lægges sammen, gøre rent på badeværelset, skrælle kartofler osv. Men hvad skal sådan en pige have i løn?

Jeg har tænkt at sætte en seddel op på det lokale gymnasium (hvis de har en opslagstavle til den slags?).

70 kr. hvis hun er under 18 og 100 kr. ved over 18 synes jeg er rimeligt :-)

Anmeld

29. juli 2014

LJMNA

Vores får 60,- i timen..
hun er så "kun" 13 år, men hun hjælper lidt over alt, både med ungerne, haven og alm rengøring inde..
Hun kommer ogs engang imellem ganske frivilligt bare for at hygge med ungerne i haven eller tag den store med på legepladsen (det får hun ikk penge for)..

Hun er blevet en del af "familien" og kommer brasede ind af døren som alle andre hehe

Anmeld

29. juli 2014

Mumto3

- skriver:

60 i timen.

ikke just hårde arbejds opg. 

Og så evt aftal fast time antal i ugen med mulighed for flere så hun har en ide om hvad hun får. 

Super god ide, med fast timetal. Det vil både give hende vished om hvor meget hun tjener og det vil give mig ro, at vide at hun kommer et bestemt antal timer. Tak for den ide!

Anmeld

29. juli 2014

BinaMor

jeg gav 100 i timen for pasning af børn alene til en ung fyr på 19 år... den dejligste barne"dreng" ever! kan varmt anbefale at sætte seddel op ved pguén social og sundhedsskolen.

Anmeld

29. juli 2014

BinaMor

nej tror det var 70 egentlig

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Jeg ville give 65-75 kr. i timen, hvis personen var under 18 år og 100 kr., hvis over 18.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.