Gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. juli 2014

Becca

Hej alle sammen . 

Jeg er gået over tiden i 2 måneder . For en månede siden tog jeg test og blodprøve og det var negative . Nu der gået et månede mere og stadig ingen mens . Der kommer brun udflåd men stadig ingen mens . Har i prøvet noget lign .,. Jeg tør ikke at test . Men har ring til læge . 

Men en vil høre jeres erfaring og mening om det her . Alle siger at jeg er gravid .. Hvad siger i og hvad kan symptomer være !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Louise H.

Becca skriver:

Hej alle sammen . 

Jeg er gået over tiden i 2 måneder . For en månede siden tog jeg test og blodprøve og det var negative . Nu der gået et månede mere og stadig ingen mens . Der kommer brun udflåd men stadig ingen mens . Har i prøvet noget lign .,. Jeg tør ikke at test . Men har ring til læge . 

Men en vil høre jeres erfaring og mening om det her . Alle siger at jeg er gravid .. Hvad siger i og hvad kan symptomer være !!! 

Er du blevet tjekket for pco?

Anmeld

28. juli 2014

Becca

Louise <3 Isabella skriver:

Er du blevet tjekket for pco?

Ja det er jeg bleven teste til .. 

Har ikke pco

Anmeld

28. juli 2014

Louise H.

Becca skriver:

Ja det er jeg bleven teste til .. 

Har ikke pco

Okay. Det lyder i hvert fald mystisk hvis ikke du er gravid

Anmeld

28. juli 2014

Becca

Louise <3 Isabella skriver:

Okay. Det lyder i hvert fald mystisk hvis ikke du er gravid

Jeg har ikke test igen efter sidst månede .. 

Anmeld

28. juli 2014

Louise H.

Becca skriver:

Jeg har ikke test igen efter sidst månede .. 

Men hvis du er gået 2 mdr over burde du jo have testet positiv for lang tid siden :-)

Anmeld

28. juli 2014

Bertris

Min kusine prøvede noget ligende engang, det var ganske simpel stress der gjorde den udblev....

Anmeld

29. juli 2014

Chevro

Becca skriver:

Hej alle sammen . 

Jeg har prøvet det samme :/ Regnede faktisk med at jeg var gravid. Så kom jeg til lægen efter 2 1/2 mdrs udebleven mins, hun tjekkede alting - og kunne konstatere jeg ikke var gravid. Samme aften fik jeg min mins! :O

Først efter lægebesøg, kunne min krop slappe af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.